دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC

دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC

 

دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای کامپیوتر

| بازی پیکسل کاپ ساکر 17 |

| نسخه DARKZER0 |

 

Pixel Cup Soccer 17 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک اکشن، ایندی، کژوال و ورزشی می باشد که در سال 2021 توسط Batovi Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما هم از دوست‌داران فوتبال هستید و می‌خواهید یک بازی ویدیویی در سبک کلاسیک و فوتبالی را تجربه کنید، ما برایتان یک عنوان جذاب و کم‌حجم در این سبک را آماده کرده‌ایم. این بازی، یک عنوان فوتبالی آرکید در استایل رترو و کلاسیک است که با گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز خود توانسته محبوبیت خاصی در بین دوست‌داران بازی‌های فوتبالی کسب کند.

این بازی جدید و سرگرم‌کننده، دارای گرافیک پیکسلی و موسیقی متن فوق‌العاده است که برای دوست‌داران بازی‌های کلاسیک، یک نوستالژی جذاب به شمار می‌رود. پا به توپ شده و با پاس‌ها و شوت‌های دقیق خود حریف را شکست دهید. شما می‌توانید با صرف یک دقیقه زمان، این بازی را یاد بگیرید و به سرعت بر روی آن تسلط پیدا کنید. در کنار این‌ها، یادگیری کنترل‌های بازی نیز ساده بوده و شما را قادر می‌سازد تا به سرعت بتوانید بر تکنیک‌های مختلف بازی تسلط یافته و از تجربه بازی‌ و رقابت‌های جذاب آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pixel Cup Soccer 17 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pixel Cup Soccer 171 300x169 - دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC Pixel Cup Soccer 172 300x169 - دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC

 

Pixel Cup Soccer 174 300x169 - دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC Pixel Cup Soccer 173 300x169 - دانلود بازی Pixel Cup Soccer 17 برای PC

 

تریلر بازی Pixel Cup Soccer 17 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: 1.2 GHz processor or better
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX compatible video card with at least 128 VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 100 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR