دانلود MANU Video Game Maker 1.1.3 Alpha 1858 – نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی

دانلود MANU Video Game Maker 1.1.3 Alpha 1858 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی

 

دانلود ‏‏‎ MANU Video Game Maker

| نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی |

 

MANU Video Game Maker 1.1.3 Alpha 1858 نام یک بسته نرم افزاری جذاب و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ایده‌های خود در دنیای بازی‌سازی رایانه‌ای را عملی کنید. بازی‌ها این روزها بسیار دقیق و پر از جزئیات بصری هستند و بسیاری از افراد، نسبت به ساخت و توسعه آن علاقه نشان می‌دهند. در صورتی که شما هم در ابتدای راه ساخت و توسعه بازی‌های رایانه‌ای هستید، این بسته نرم افزار یکی از بهترین نقاط شروع در مسیر ساخت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید.

سازندگان این نرم افزار، سعی دارند تا علاقه‌مندان به بازی‌سازی به روشی کاملا جدید ترغیب کنند. در محیط این بسته نرم افزاری، شما به ده‌ها ابزار مختلف و کامپوننت کاربردی برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای دسترسی دارید. این بسته نرم افزاری، برای حذف کردن هرگونه مانع موجود در مسیر خلاقیت کاربران در زمینه ساخت بازی طراحی شده است. در واقع با این ابزار، شما می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی و یا مطالعه، خلاقیت خود را پیاده‌سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MANU Video Game Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MANU Video Game Maker :

– امکان بازی‌سازی بدون نیاز به کدنویسی

– دارا بودن سیستم انیمیشن‌سازی پیشرفته و حرفه‌ای

– صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ساخت بازی

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و آسان

– امکان طراحی افکت‌های بصری زیبا و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MANU Video Game Maker.cover1  300x168 - دانلود MANU Video Game Maker 1.1.3 Alpha 1858 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی MANU Video Game Maker.cover2  300x168 - دانلود MANU Video Game Maker 1.1.3 Alpha 1858 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR