دانلود بازی United Assault Normandy 44 v1.2.5 برای PC

دانلود بازی United Assault Normandy 44 برای PC

 

دانلود بازی United Assault Normandy 44 برای کامپیوتر

| بازی هجوم متحدان: نرماندی 44 |

| نسخه PLAZA |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/10/02: نسخه جدید United Assault Normandy 44 v1.2.5-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

United Assault Normandy 44 v1.2.5 بازی جدیدی در سبک اکشن و اول‌شخص می باشد که در سال 2021 توسط Polygon Art Publishing ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان اکشن و اول شخص است که در سال 1944 و واقعه نومندی به تصویر کشیده شده است. شما در این بازی می‌توانید ماموریت‌های مختلف را در پیش بگیرید و انواع مختلف سلاح‌ها را آزاد کنید و با در دست گرفتن آن‌ها، طرز کار با هریک را یاد گرفته و در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

در این بازی شما به عنوان یک چترباز ارتش ایالات متحده ایفای نقش می‌کنید و به شکل اتفاقی در قلمروی دشمن به زمین آمده‌اید. هدف شما نابود کردن تانک‌ها و توپ‌های دشمن و همینطور به دست آوردن اسناد مخفی و یا حتی آزادسازی کل شهر است. شما می‌توانید با پیشرفت در روند داستانی بازی، سلاح‌های جدید را آزاد کرده و یا شخصیت خود را تغییر دهید. به طور کلی در بازی 15 شهرک مختلف بر اساس مکان‌هایی واقعی شبیه‌سازی شده تا شما بتوانید از تجربه حضور در آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی United Assault Normandy 44 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

United Assault Normandy 44 1 300x169 - دانلود بازی United Assault Normandy 44 v1.2.5 برای PC United Assault Normandy 44 2 300x169 - دانلود بازی United Assault Normandy 44 v1.2.5 برای PC

 

United Assault Normandy 44 3 300x169 - دانلود بازی United Assault Normandy 44 v1.2.5 برای PC United Assault Normandy 44 4 300x169 - دانلود بازی United Assault Normandy 44 v1.2.5 برای PC

 

تریلر بازی United Assault Normandy 44 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Memory: 6 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64bit)
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.58 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR