دانلود Red Button 5.7 – نرم افزار پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم

دانلود Red Button 5.7 - نرم افزار پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم

 

دانلود ‏‏‎ Red Button

| نرم افزار پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم |

 

Red Button 5.7 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و رایگان به منظور پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم است. این برنامه می‌تواند فایل‌های اضافی و غیرضروری موجود در ویندوز را حذف کند و بدین واسطه، حجم قابل توجهی از فضای هارد دیسک را در دسترس شما قرار دهد. همانطور که می‌دانید به طور معمول بعد از مدتی کار با سیستم، رفته رفته حجم فایل‌های سیستمی و اطلاعات موقت و غیرضروری افزایش پیدا می‌کند. همین امر سبب می‌شود که فضای در دسترس کاربر از هارد دیسک کاهش پیدا کند. در صورتی که شما هم قصد دارید که این بخش از حافظه را در دسترس خود گرفته و فضای هارد دیسک را از وجود این دسته از اطلاعات آزاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار جدید و کاربردی را از دست ندهید.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده، ردپای فعالیت خود در مرورگرهای اینترنت را از بین ببرید و بدین طریق، حریم خصوصی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور امکانی به شما می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده، رجیستری ویندوز را پاک و بهینه‌سازی کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید به ده‌ها آیتم از تنظیمات مخفی ویندوز نیز دسترسی داشته و با تغییر در آن‌ها، شاهد افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد سیستم باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Red Button را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Red Button :

– امکان پاک و آزادسازی فضای هارد دیسک

– قابلیت پاک‌سازی رجیستری ویندوز

– امکان حذف کردن کامپوننت‌های اضافی و پیش‌فرض ویندوز

– امکان ارتقای سرعت و بهره‌وری سیستم

– امکان حذف اطلاعات غیرضروری سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Red Button.cover1  - دانلود Red Button 5.7 - نرم افزار پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم Red Button.cover2  300x220 - دانلود Red Button 5.7 - نرم افزار پاک‌سازی و افزایش سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 746 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR