دانلود DropCompress 1.1.5 – نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد PDF

دانلود DropCompress 1.1.5 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد PDF

 

دانلود ‏‏‎ DropCompress

| نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد PDF |

 

DropCompress 1.1.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، می‌توانید تنها با یک کلیک تعداد زیادی از فایل‌های PDF را فشرده‌سازی و حجم آن‌ها را کاهش دهید. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید فایل و یا مجموعه‌ای از اسناد مورد نظر خود برای فشرده‌سازی را به محیط برنامه Drag n Drop کرده و یا اینکه با قراردهی آن‌ها در یک فولدر مشخص، شاهد کاهش یافتن خودکار حجم آن‌ها باشید. این محصول نرم افزاری جدید، مختص افرادی است که می‌خواهند حجم اسناد PDF را تا حد قابل توجهی کاهش دهند. در صورتی که شما هم قصد به اشتراک‌گذاری یک کتاب الکترونیکی PDF، جزوات دانشگاهی یا … را دارید و به دلیل بالا بودن حجم آن با مشکل مواجه هستید، این نرم افزار می‌تواند بدون افت کیفیت، حجم فایل مورد نظر شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

محیط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده و آسان طراحی شده است تا کاربران بتوانند تنها با کشیدن و رها کردن فایل‌های خود به محیط آن، سریعا نسخه کم‌حجم شده فایل خود را تحویل بگیرند. در واقع شما برای کاهش دادن حجم فایل‌های PDF نیاز به انجام اقدامات پیچیده‌ای ندارید و تنها کافی‌ست یک یا چند فایل مورد نظر خود برای فشرده‌سازی را انتخاب و در این برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه نرم افزار مذکور کلیه فرآیندهای لازم را به اجرا درآورد. هم اکنون می توانید نرم افزار DropCompress را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DropCompress :

– امکان فشرده‌سازی حرفه‌ای اسناد PDF

– قابلیت کاهش حجم تصاویر موجود در اسناد PDF

– امکان حذف کردن صفحات اضافی، لینک‌های اشتباه و …

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته فشرده‌سازی تصاویر

– امکان استفاده از تنظیمات از پیش آماده و یا ذخیره‌سازی تنظیمات دلخواه

– مجهز بودن به امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DropCompress.cover1  300x282 - دانلود DropCompress 1.1.5 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد PDF DropCompress.cover2  295x300 - دانلود DropCompress 1.1.5 - نرم افزار فشرده‌سازی و کاهش حجم اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR