دانلود Compact RAM Cleaner 1.1.3 – نرم افزار آزادسازی فضای رم و ارتقای سرعت سیستم

دانلود Compact RAM Cleaner 1.1.3 - نرم افزار آزادسازی فضای رم و ارتقای سرعت سیستم

 

دانلود ‏‏‎ Compact RAM Cleaner

| نرم افزار آزادسازی فضای رم و ارتقای سرعت سیستم |

 

Compact RAM Cleaner 1.1.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند سرعت سیستم خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. این برنامه به طور مستقیم بر روی حافظه رم مدیریت می‌کند و فضای اشغال شده دیگر اپلیکیشن‌ها بر روی این حافظه را آزاد می‌کند تا شما بتوانید شاهد کارکردی بهینه و سریع‌تر در ویندوز باشید. این برنامه را می‌توانید به طور خودکار همزمان با بوت شدن ویندوز اجرا کنید تا عملکرد مفید آن به شکل خودکار به انجام برسد.

همانطور که می‌دانید، وضعیت استفاده از حافظه رم در سیستم به شکل دائمی در حال تغییر است. در واقع هریک از پردازش‌هایی که در پس‌زمینه ویندوز در حال اجرا هستند، بخشی از حافظه رم را به خود اختصاص می‌دهند. زمانی که تعداد پردازش‌های بلا استفاده افزایش پیدا می‌کند، فضای رم به سمت پر شدن پیش رفته و نهایتا کاربر شاهد کند شدن اجرای دستورات خواهد بود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فارهم می‌کند تا بتوانید پردازش‌های در حال اجرا را مدیریت کنید و سرعت سیستم خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Compact RAM Cleaner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Compact RAM Cleaner :

– امکان نظارت بر میزان فضای در دسترس حافظه رم در ویندوز

– امکان راه‌اندازی خودکار با بوت شدن ویندوز

– قابلیت آزادسازی فضای رم و خاتمه دادن به پردازش‌های در حال اجرا و بلا استفاده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Compact RAM Cleaner.cver1  300x227 - دانلود Compact RAM Cleaner 1.1.3 - نرم افزار آزادسازی فضای رم و ارتقای سرعت سیستم Compact RAM Cleaner.cver2  291x300 - دانلود Compact RAM Cleaner 1.1.3 - نرم افزار آزادسازی فضای رم و ارتقای سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR