دانلود TopomelBox 2.0.0.1902 – نرم افزار ریموت دسکتاپ رایگان با امکان چت و تماس

دانلود TopomelBox 2.0.0.1902 - نرم افزار ریموت دسکتاپ رایگان با امکان چت و تماس

 

دانلود ‏‏‎ TopomelBox

| نرم افزار ریموت دسکتاپ رایگان با امکان چت و تماس |

 

TopomelBox 2.0.0.1902 نام یک ریموت دسکتاپ کاربردی، مفید و رایگان است که به شما امکان مدیریت و کنترل دیگر کامپیوترها را با فراهم ساختن قابلیت چت و تماس صوتی و تصویری می‌دهد. در مواقعی که احتیاج به برقراری یک ارتباط ریموت دارید، معمولا ی از ابزار ریموت دسکتاپ کانکشن ویندوز و یا تیم ویوور استفاده می‌کنید. با این حال، شمار دیگر یاز ابزارهای رایگان دیگر نیز می‌توانند در این زمینه به شما خدمت‌رسانی کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزاز ریموت دسکتاپ جامع و کاربردی است که با آن می‌توانید به انواع کامپیوترهای از راه دور، ارتباط ریموت برقرار کنید. امکانات این برنامه در مقایسه با دیگر رقبای خود بسیار کاربردی‌تر و حرفه‌ای‌تر است و جمله این خصوصیات جذاب می‌توان به قابلیت برقراری ارتباط آسان با ریموت دسکتاپ‌ها به تعداد نامحدود، توانایی برقراری چت و ارتباط صوتی و ویدیویی رایگان اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار TopomelBox را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TopomelBox :

– امکان دسکتاپ شیرینگ در شبکه محلی با آی‌پی

– امکان فایل ترنسفر از طریق پروتکل‌هایی امن و قابل اطمنان

– امکان برقراری ارتباط چت متنی، صوتی و ویدیویی

– رایگان و قابل اطمینان بودن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TopomelBox.cover1  300x170 - دانلود TopomelBox 2.0.0.1902 - نرم افزار ریموت دسکتاپ رایگان با امکان چت و تماس TopomelBox.cover2  300x170 - دانلود TopomelBox 2.0.0.1902 - نرم افزار ریموت دسکتاپ رایگان با امکان چت و تماس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR