دانلود Microsoft Office – Electron 0.3.2 – مایکروسافت آفیس وب در دسکتاپ

دانلود Microsoft Office - Electron 0.3.2 - مایکروسافت آفیس وب در دسکتاپ

 

دانلود ‏‏‎ Microsoft Office – Electron

| مایکروسافت آفیس وب در دسکتاپ |

 

Microsoft Office – Electron 0.3.2 نام یک محصول نرم افاری جدید، ساده و کاربردی است که کاربر به کمک آن می‌تواند به سرعت به نسخه وب مایکروسافت آفیس دسترسی داشته باشید. همانطور که می‌دانید، سرویس‌های Microsoft Office Suite، به شکل رایگان از طریق صفحه وب در دسترس هستند و کاربر به منظور دسترسی به اطلاعات خود و سرویس‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و …، لازم است که به حساب کاربری خود از طریق مرورگر وب وارد شود.

مجموعه مایکروسافت آفیس، مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز کاربران برای تایپ و نگارش متن، ساخت صفحات گسترده و ارائه‌های چندرسانه‌ای را در خود دارد. نسخه وب مایکروسافت آفیس، برای همه کاربرانی که حساب مایکروسافت داشته و با آن لاگین کرده باشند به شکل رایگان قابل استفاده است. مشکلی که در رابطه با این ابزار برای برخی کاربران مطرح شده، نیاز به مرورگر وب برای استفاده از خدمات آفیس در فضای وب است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا نسخه وب مجموعه آفیس را در دسکتاپ داشته و تنها با یک کلیک به امکانات آن دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Office – Electron را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Office – Electron :

– امکان همکاری با اعضای تیم جهت کار بر روی پروژه‌های دیتایی

– امکان مدیریت و سازماندهی کوئری‌ها

– امکان جستجو در بین داده‌ها

– امکان یکپارچگی با Slack, Trello و …

– امکان تکمیل خودکار کدها

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Office Electron.cover1  300x172 - دانلود Microsoft Office - Electron 0.3.2 - مایکروسافت آفیس وب در دسکتاپ Microsoft Office Electron.coverq 300x172 - دانلود Microsoft Office - Electron 0.3.2 - مایکروسافت آفیس وب در دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR