دانلود PopSQL 1.0.63 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده

دانلود PopSQL 1.0.63 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده

 

دانلود ‏‏‎ PopSQL

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده |

 

PopSQL 1.0.63 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور مدیریت پاگاه اده است که به کاربران و اعضای تیم امکانی می‌دهد که بتوانند به صورت ریل تایم، بر روی یک پروژه پایگاه داده به شکل همزمان کار کنند. این برنامه، یک ابزار زیبا و کاربرپسند به منظور کار با پایگاه داده به صورت تیمی است که برای شما محیطی یکپارچه و زیبا را برای این کار فراهم می‌کند. یکی از اصلی‌ترین خصوصیا ایت برنامه، امکان کار به صورت تیمی بر روی پروژ]‌های پایگاه داده‌ای است و اعضای تیم با آن می‌توانند کوئری بنویسند، داده‌ها را مصور کنند و نتایج را با همدیگر به اشتراک بگذارند.

این نرم افزار تقریبا از کلیه پایگاه‌های داده Microsoft SQL Server, MySQL, RedShift, Cassandra, MemSQL, BigQuery و… پشتیبانی می‌کند. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید با پایگاه داده‌های مختلف کار کنید و به صورت تیمی بر روی پروژه‌های خود کار کند. به منظور کار بر روی پایگاه داده می‌توانید به سادگی کوئری‌نویسی کنید، داده‌ها را بر روی نمودار قرار دهید و نتایج را به اشتراک بگذارید. محیط گرافیکی این نرم افزار نیز در نوع خود بسیار ساده و جذاب بوده و شما طی چند کلیک ساده می‌توانید امورات خود و اعضای تیم را در آن انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار PopSQL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PopSQL :

– امکان همکاری با اعضای تیم جهت کار بر روی پروژه‌های دیتایی

– امکان مدیریت و سازماندهی کوئری‌ها

– امکان جستجو در بین داده‌ها

– امکان یکپارچگی با Slack, Trello و …

– امکان تکمیل خودکار کدها

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PopSQL.cover1  300x200 - دانلود PopSQL 1.0.63 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده PopSQL.cover2  300x200 - دانلود PopSQL 1.0.63 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 153 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR