دانلود Change Vision Astah Professional 8.4.1 x64 – نرم افزار طراحی نمودار و دیاگرام

دانلود Change Vision Astah Professional 8.4.1 x64 - نرم افزار طراحی نمودار و دیاگرام

 

دانلود ‏‏‎ Change Vision Astah

| نرم افزار طراحی نمودار و دیاگرام |

 

Change Vision Astah Professional 8.4.1 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای توسعه‌دهندگان نرم افزار است تا افراد بتوانند به کمک آن، دیاگرام‌های مورد نظر خود را طراحی کنند. با این برنامه، توسعه‌دهندگان نرم افزار می‌توانند متناسب با نیاز خود، دیاگرام‌های یو‌ام‌ال (UML)، ای‌آر (ER Diagram)، فلوچارت (Flowchart) و دی‌اف‌دی (DFD) را طراحی نموده و یک دیدگاه واضح و روشن از نرم افزار خود را برای هم‌تیمی‌ها ترسیم کنند. با این برنامه، توسعه‌دهنده می‌تواند از روی دیاگرام‌ها، کدهای آن را تولید نموده و یا اینکه از کد فعلی، مهندسی معکوس انجام دهد.

با این نرم افزار، شما و همکاران‌تان به یک ابزار جامع به منظور مدل‌سازی نرم افزار و محصول خود دسترسی خواهید داشت. ابزارهای مدل‌سازی موجود در این برنامه، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه ایده و یا طرح را در ذهن خود شکل داده و توسط اشکال هندسی مختلف در این برنامه آن‌ها را به دیاگرام‌هایی قابل استفاده برای فرآیند توسعه نرم افزار تبدیل کنید. در صورتی که شما هم نیاز به ابزار برای طراحی فلوچارت و دیاگرام نیاز دارید، این برنامه می‌تواند به خوبی شما و هم‌تیمی‌هایتان را در این راستا یاری کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Change Vision Astah را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Change Vision Astah :

– تنوع بالا در طراحی انواع دیاگرام‌ها

– امکان طراحی نمودارهای UML, ER, DFD و …

– مناسب برای طراحی نقشه‌های ذهنی

– امکان طراحی نموداهای Activity, Sequence و …

– امکان به‌کارگیری از طرح‌ها در محصولات آفیس

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Change Vision Astah Professional.cover1  300x152 - دانلود Change Vision Astah Professional 8.4.1 x64 - نرم افزار طراحی نمودار و دیاگرام Change Vision Astah Professional.cover2  300x188 - دانلود Change Vision Astah Professional 8.4.1 x64 - نرم افزار طراحی نمودار و دیاگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 112 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR