دانلود ForceDelete 1.0.1 – نرم افزار پاک کردن فایل و فولدرهای غیرقابل حذف

دانلود ForceDelete 1.0.1 - نرم افزار پاک کردن فایل و فولدرهای غیرقابل حذف

 

دانلود ‏‏‎ ForceDelete

| نرم افزار پاک کردن فایل و فولدرهای غیرقابل حذف |

 

ForceDelete 1.0.1 نرم افزاری جدید و رایگان در زمینه آزادسازی پردازش‌های درگیر با فایل و فولدرهایی است که سیستم‌عامل ویندوز از حذف شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل یا فولدر خاص در ویندوز را حذف کنید؛ ولی با ارورهایی آزاردهنده در حین انجام این کار مواجه می‌شوید. این مشکل در مواقعی رخ می‌دهد که فایل یا فولدر مورد نظر شما، توسط پردازش‌های ویندوز در حال اجرا بوده و شما به طور دقیق قادر به شناسایی و یا خاتمه آن‌ها نیستید. در چنین مواقعی، اغلب ری‌استارت کردن سیستم می‌تواند چنین مشکلی را برطرف کند؛ اما به کمک نرم افزار جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، یک بار برای همیشه به چنین مشکلاتی خاتمه خواهید داد.

اگر که شما هم در حین حذف کردن یک فایل یا فولدر با چنین ارورهایی مواجه هستید و نمی‌توانید به آسانی آن را حذف کنید، این نرم افزار به شما امکانی خواهد داد تا بتونید به سادگی چند کلیک پردازش‌های مرتبط با فایل یا فولدر مورد نظرتان را متوقف کنید و در ادامه، به سادگی یک کلیک فایل مورد نظرتان را حذف و یا جابه‌جا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ForceDelete را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ForceDelete :

– امکان برطرف کردن ارورهای مختلف در حین حذف و یا جابه‌جایی فایل‌ها و فولدرها

– متوقف کردن پردازش‌های مرتبط با فایل و فولدرهای غیرقابل حذف شدن

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ForceDelete.cover1  300x141 - دانلود ForceDelete 1.0.1 - نرم افزار پاک کردن فایل و فولدرهای غیرقابل حذف ForceDelete.cover2  300x175 - دانلود ForceDelete 1.0.1 - نرم افزار پاک کردن فایل و فولدرهای غیرقابل حذف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 721 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR