دانلود XwRemote 3.1.3.1 – اپلیکیشن ریموت کلاینت برای ویندوز

دانلود XwRemote 3.1.3.1 - اپلیکیشن ریموت کلاینت برای ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ XwRemote

| اپلیکیشن ریموت کلاینت برای ویندوز |

 

XwRemote 3.1.3.1 نام یک اپلیکیشن ریموت کلاینت است که با پشتیبانی کامل از پروتکل‌های همچون RDP, FTP, SFTP, SSH, VNC, Acure, AWS S3 و … منتشر شده است. این اپلیکیشن، به صورت متن‌باز و رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته و به دلیل سازگاری کامل با انواع پروتکل‌های ریموت کلاینت توانسته به عنوان یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه لقب بگیرد. از این نرم افزار می‌توانید برای ریموت دسکتاپ و همینطور دسترسی به پنجره ترمینال استفاده و دستورات مورد نظر خود را بر روی ریموت سرور به اجرا درآورید.

همانطور که می‌دانید، عموما برای هریک از پروتکل‌های ارتباط با شبکه، یک اپلیکیشن مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر شما هم بسته به شغل و یا نیاز روزمره خود، باید با چندین پروتکل ریموت مختلف ارتباط بگیرید، استفاده از یک ابزار واحد می‌تواند تا حد زیادی در صرف زمان صرفه‌جویی کند. این اپلیکیشن، در واقع یک سرور منیجر قوی است که از طریق یک داشبرد جامع و در عین حال ساده، کاربر می‌تواند چندین کانکشن مختلف را تعریف و در هر زمان به سادگی یک کلیک با سرور مورد نظر خود به صورت ریموت ارتباط برقرار کند. هم اکنون می توانید نرم افزار XwRemote را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار XwRemote :

– امکان برقراری ریموت با سرور به شکل ساده و سریع

– پشتیبانی از انواع پروتکل‌های RDP, SSH, FTP, SFTP, AWS S3 Buckets, Acure File Storage, VNC و …

– کارکرد ساده و آسان

– رایگان و متن‌باز بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XwRemote.cover1  300x296 - دانلود XwRemote 3.1.3.1 - اپلیکیشن ریموت کلاینت برای ویندوز XwRemote.cover2  193x300 - دانلود XwRemote 3.1.3.1 - اپلیکیشن ریموت کلاینت برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR