دانلود WinRice 0.4 – نرم افزار بهینه‌سازی کارکرد و افزایش سرعت ویندوز

دانلود WinRice 0.4 - نرم افزار بهینه‌سازی کارکرد و افزایش سرعت ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ WinRice

| نرم افزار بهینه‌سازی کارکرد و افزایش سرعت ویندوز |

 

WinRice 0.4 اپلیکیشنی است که با کمک ان، سیستم‌عامل ویندوز یک تجربه کاربری بهتر و سریع‌تر را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد. همانطور که می‌دانید، ویندوز هم به مانند برخی دیگر از سیستم‌عامل‌ها، به دور از آگاهی کاربر برخی تجربیات وی در سیستم را با شرکت مایکروسافت در میان می‌گذارد. در واقع نتیجه و بازخورد کاربران سرتاسر دنیا از تجربه کار با سیستم‌عامل ویندوز، در قالب گزارشاتی دقیق در دسترس مایکروسافت قرار می‌گیرد. البته این شرکت مدعی است که چنین اطلاعاتی، صرفا به منظور توسعه و بهبود هرچه بهتر امکانات این سیستم‌عامل مورد استفاده واقع خواهد شد. با این حال، بسیاری افراد ترجیح می‌دهند فعالیت چنین ابزارایی را در سیستم متوقف کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که می‌تواند تا حد زیادی به مانند یک دستیار هوشمند در ویندوز شما را همراهی کند. با این برنامه، شما می‌توانید بهترین آپشن‌ها را از بین تنظیمات موجود برای پیکربندی ویندوز استفاده کنید. با این اپ شما می‌توانید اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و بلااستفاده در ویندوز را حذف کنید و بسیاری از ویجت‌ها، شرتکات‌ها و آیتم‌های اضافی در ویندوز را حذف کنید. علاوه بر این، امکانی برایتان فراهم است که بتوانید تنظیمات حریم خصوصی سیستم خود را بهبود بخشیده و با سهولت بیشتری بر این گزینه‌ها تسلط داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار WinRice را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinRice :

– امکان حذف کردن اپ‌های سیستمی و بلا استفاده از ویندوز 11 و ویندوز 10

– قابلیت نصب کردن اپ‌های کاربردی

– امکان پاک‌سازی یوزر اینترفیس ویندوز

– قابلیت بهینه‌سازی تنظیمات حریم خصوصی و آپدیت خودکار ویندوز

– دارا بودن دستوراتی ساده و آسان برای پیکربندی توسط کاربر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WinRice.cover1  300x169 - دانلود WinRice 0.4 - نرم افزار بهینه‌سازی کارکرد و افزایش سرعت ویندوز WinRice.cover2  300x169 - دانلود WinRice 0.4 - نرم افزار بهینه‌سازی کارکرد و افزایش سرعت ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR