دانلود VovSoft Sitemap Generator 4.0 – تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت

دانلود VovSoft Sitemap Generator 4.0 - تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت

 

دانلود ‏‏‎ VovSoft Sitemap Generator

| تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت |

 

VovSoft Sitemap Generator 4.0 نرم افزاری جهت تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت است که شما با استفاده از آن و به سادگی چند کلیک می‌توانید برای وب‌سایت خود و صفحات مختلف آن، سایت‌مپ بسازید و آن را در موتورهای جستجو ثبت کنید تا بدین واسطه، بازدیدکنندگان بتوانند از طریق موتورهایی همچون گوگل، یاهو، بینگ و … به وب‌سایت شما هدایت شوند. اگر که برای تولید سایت‌مپ وب‌سایت خود به دنبال ابزاری قابل اطمینان و قوی هستید، این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در این زمینه به شما می‌رود.

همانطور که می‌دانید، تولید و ثبت سایت‌مپ در موتورهای جستجو این امکان را برای صاحب وب‌سایت فراهم می‌کند تا ربات‌های گوگل و دیگر موتورهای جستجو با سهولت بیشتر و سریع‌تری بتوانند لینک‌های وب‌سایت و تغییرات آن را تشخیص دهند و آن‌ها را در نتایج برای کاربران به نمایش درآورند. بنابراین یکی از اقداماتی که وبمستران بعد از راه‌اندازی وب‌ساتی انجام م‌دهند این است که تولید سایت‌مپ و انتشار آن را در دستور کار قرار می‌دهند. نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که به سادگی بتوانید سایت‌مپ وب‌سایت خود را تولید و آن را برای انتشار در سرچ انجین‌های Google, Bing, Yandex و … مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار VovSoft Sitemap Generator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VovSoft Sitemap Generator :

– امکان تولید سایت‌مپ برای صفحات مختلف وب‌سایت

– امکان لیست کردن لینک‌های داخلی

– امکان ساخت لیست‌هایی از لینک و بک‌لینک‌ها

– امکان جمع‌آوری کلیه لینک‌ها

– قابلیت خروجی گرفتن سایت‌مپ در فرمت‌های XML, HTML, CSV, TXT و …

– مجهز بودن به دیتابیس SQLite

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Sitemap Generator.cover1  300x177 - دانلود VovSoft Sitemap Generator 4.0 - تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت VovSoft Sitemap Generator.cover2  300x187 - دانلود VovSoft Sitemap Generator 4.0 - تولید سایت‌مپ برای وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR