دانلود بازی The Riftbreaker v27746 برای PC

دانلود بازی The Riftbreaker برای PC

 

دانلود بازی The Riftbreaker برای کامپیوتر

| بازی د ریفت بریکر |

| نسخه FLT |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/02/18: نسخه جدید The Riftbreaker v27746-FLT به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

The Riftbreaker v27746 بازی جدیدی در سبک اکشن، ماجرایی و استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط EXOR Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان اکشن-نقش‌آفرینی با عناصر بقا و ساخت پایگاه است. در این بازی، شما به عنوان یک کماندو/دانشمند ایفای نقش می‌کنید که می‌تواند در ابعاد مختلف شکاف ایجاد و به آن‌ها سفر کند. وظیفه شما این است که پایگاه خود را بسازید و نمونه‌ها را جمع‌آوری و برای زنده ماندن و اکتشافات جدید تلاش کنید.

در این بازی، شما نقش کاپیتان اشلی اس. نواک (Ashley S. Nowak) را بر عهده می‌گیرید. به پورتال یک‌طرفه گالاتی 37 (Galatea 37) وارد شوید؛ در آن‌سوی این پورتال سیاره‌ای است که در آن باید پایگاهی را برای امکان بازگشت به زمین ایجاد کنید. این سیاره، جایی است که در آینده می‌تواند به عنوان سیاره جدید انسان توسط زمینیان کلونی‌سازی شوید. شما به عنوان قهرمان داستان این بازی، به طیف گسترده‌ای از تجهیزات مختلف دسترسی دارید که می‌توانید با آن‌ها شکاف‌هایی دو طرفه را برای زمین ایجاد کنید. این اختراع پیچیده به انرژی زیادی نیاز دارد و برای تکمیل این ماموریت باید زنجیره‌ای پیچیده از معادن، پالایشگاه ها، نیروگاه‌ها، امکانات تحقیقاتی و … را ایجاد و به طور مداوم به آن رسیدگی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Riftbreaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Riftbreaker 1 300x169 - دانلود بازی The Riftbreaker v27746 برای PC The Riftbreaker 2 300x169 - دانلود بازی The Riftbreaker v27746 برای PC

 

The Riftbreaker 3 300x169 - دانلود بازی The Riftbreaker v27746 برای PC The Riftbreaker 4 300x169 - دانلود بازی The Riftbreaker v27746 برای PC

 

تریلر بازی The Riftbreaker :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1
Processor: Intel i5 gen 2 or AMD Bulldozer {4 cores)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 2GB or AMD R7 265 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i7 gen 2 or AMD Ryzen
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 2080 6GB or AMD Radeon 6800
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.52 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR