دانلود Wordaizer 5.0 Build 146 – نرم افزار ساخت آسان و سریع کلمات در اشکال مختلف

دانلود Wordaizer 5.0 Build 146 - نرم افزار ساخت آسان و سریع کلمات در اشکال مختلف

 

دانلود‏‏ Wordaizer ‎ ‎‏‏‎

| نرم افزار ساخت آسان و سریع کلمات در اشکال مختلف |

 

Wordaizer 5.0 Build 146 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای ساختن فایل‌های متنی است که از انواع فرمت‌های گرافیکی پشتیبانی کامل دارد و با استایل‌های خاص و زیبای خود، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید عبارات متنی مختلف را در ظاهری منحصر به فرد و چشم‌نواز در کنار هم قرار دهید. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال زیبا طراحی شده و کاربران صرف‌نظر از سطح مهارت آشنایی با دانش کامپیوتری خود می‌توانند از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرند. با این برنامه، شما می‌توانید مجموعه‌ای از کلمات مختلف حول محور یک مفهوم خاص را در کنار همدیگر قرار داده و با داده استایل‌هایی شیک و خاص به آن‌، یک ظاهر بی‌نظیر را از آرایش آن‌ها در کنار یکدیگر خلق کنید.

با این برنامه، شما می‌توانید مجموعه‌ای از کلمات مختلف حول محور یک مفهوم خاص را در کنار همدیگر قرار داده و با داده استایل‌هایی شیک و خاص به آن‌، یک ظاهر بی‌نظیر را از آرایش آن‌ها در کنار یکدیگر خلق کنید. این دسته از طرح‌ها که عموما ورد کلاود (Word Cloud) نامیده می‌شوند، عمدتا برای ایجاد طرح‌ها و آثار گرافیکی حول محور یک مفهوم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند که احتمالا حداقل برای یک بار هم که شده، نمونه‌ای از آن‌ را در طرح‌های موجود در پوسترها، بنرها، تبلیغات و … دیده‌اید. در صورتی که شما هم نیاز دارید که با یک ابزار ساده، بتوانید چنین طرح‌هایی بسازید، این نرم افزار یک راهکار حرفه‌ای برای این کار محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Wordaizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wordaizer :

– امکان ساخت آسان و سریع ورد کلاود با چند کلیک ساده

– امکان تعریف اشکال هندسی مختلف برای ساخت ورد کلاودها

– امکان ذخیره‌سازی و یا پرینت نسخه فیزیکی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wordaizer.cover1  300x201 - دانلود Wordaizer 5.0 Build 146 - نرم افزار ساخت آسان و سریع کلمات در اشکال مختلف Wordaizer.cover2  300x201 - دانلود Wordaizer 5.0 Build 146 - نرم افزار ساخت آسان و سریع کلمات در اشکال مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR