دانلود PixPlant 5.0.35 – نرم افزار ساخت تکسچر و بافت

دانلود PixPlant 5.0.35 - نرم افزار ساخت تکسچر و بافت

 

دانلود ‏‏‎ PixPlant

| نرم افزار ساخت تکسچر و بافت |

 

PixPlant 5.0.35 نام یک ابزار هوشمند و حرفه‌ای برای ساخت تکسچر و بافت است که با آن، شما می‌توانید تصاویر را به بافت‌هایی یکپارچه تبدیل کنید. این برنامه مجهز به یک موتور هوشمند و حرفه‌ای برای ساخت تکسچر و ویرایش تصاویر سه‌بعدی است. با بهره‌گیری از این موتور حرفه‌ای، شما می‌توانید تنها با چند کلک ساده، بافت‌هایی باکیفیت بسازید. این برنامه، یک ابزار هوشمند تکسچرینگ است که به شکلی یکپارچه، بافت‌ها و همینطور نقشه‌های سه‌بعدی را می‌سازد. این برنامه، کلیه امکانات مورد انتظار شما برای ساخت بافت و تکسچر از روی تصاویر معمولی را در اختیارتان قرار می‌دهد و بدین طریق، تا حد قابل توجهی از صرف زمان اضافه جلوگیری می‌کند.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند طی چند کلیک سریع و ساده، از روی تصاویر خود بافت‌ها و تکسچرها را به شکلی یکپارچه و با کیفیت بالا بسازد. بر اساس تصویر فراخوانی شده، این برنامه شمار متعددی از متریال‌های واقع‌گرایانه برای پروژه را در پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین گزینه موجود را در بین آن‌ها انتخاب نمایید. علاوه بر این، نرم افزار فوق مجهز به ابزاری است که می‌تواند نقشه‌های سه‌بعدی را از تصاویر شما استخداج نماید و از آن برای ویرایش‌هایی حرفه‌ای بهره ببرد. هم اکنون می توانید نرم افزار PixPlant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PixPlant :

– امکانات گسترده در حوزه طراحی تکسچر و بافت

– امکان استخراج مپ‌های سه‌بعدی از تصاویر

– قابلیت ویرایش کردن مپ‌های استخراج شده

– دارا بودن کاربرد گسترده برای معماران، متخصصین طراحی داخلی، پروتوتایپینگ و همینطور توسعه بازی‌های ویدیویی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PixPlant.cover1  300x187 - دانلود PixPlant 5.0.35 - نرم افزار ساخت تکسچر و بافت PixPlant.cover2  300x187 - دانلود PixPlant 5.0.35 - نرم افزار ساخت تکسچر و بافت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR