دانلود Liberty Street HomeManage 22.0.0.4 – نرم افزار تهیه لیست از اموال و دارایی‌های شخصی

دانلود Liberty Street HomeManage 22.0.0.4 - نرم افزار تهیه لیست از اموال و دارایی‌های شخصی

 

دانلود ‏‏‎ Liberty Street HomeManage

| نرم افزار تهیه لیست از اموال و دارایی‌های شخصی |

 

Liberty Street HomeManage 22.0.0.4 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید به منظور تهیه لیست کاملی از اموال و دارایی‌های شخصی در منزل و متناسب با نیاز شخصی افراد است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید از اموال خود یک لیست جامع و منظم را تهیه و آن‌ها را در یک محیط امن و منظم نگهداری کنید. شاید که تاکنون برای انجام این کار، از نرم افزارهایی مثل اکسل و یا دیگر ابزارهای مشابه استفاده می‌کرده‌اید. با استفاده از این ابزار، شما به شکل خاص به یک نرم افزار مخصوص به تهیه لیست از اموال و دارایی‌ها دسترسی دارید که امکاناتی بسیار بیشتر را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار خواهد داد.

در صورتی که قصد داشته باشید از موجودی اموال در محل کار و یا منزل، لیست کاملی به همراه جزئیات آن تهیه کنید، احتمالا به خوبی می‌دانید که انجام این کار با استفاده از کاغذ و قلم کاری سخت، پرخطا و زمان‌بر است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که به طور خاص برای این نیاز طراحی شده و با استفاده از آن شما می‌توانید کلیه اقلام موجود در محل کار و یا منزل را در قالب لیستی منظم ذخیره کنید و در هر زمان، از آن‌ها گزارش بگیرید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از لیست‌های تهیه شده در قالب فرمت‌های مختلف نظیر PDF, HTML, Excel و … خروجی بگیرید و یا اینکه نتایج را در نمای نمودارهایی زیبا و کاربرپسند مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Liberty Street HomeManage را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Liberty Street HomeManage :

– امکان تهیه لیست جامع از اقلام موجود در منزل

– مناسب برای نیازهای شخصی در خانه و یا محل کار

– امکان تهیه گزارش از لیست اموال و دارایی‌های فیزیکی

– امکان تهیه گزارش و خروجی گرفتن از گزارشات در فرمت‌های PDF, RTF, HTML و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Liberty Street HomeManage.cover1  300x174 - دانلود Liberty Street HomeManage 22.0.0.4 - نرم افزار تهیه لیست از اموال و دارایی‌های شخصی Liberty Street HomeManage.cover2  300x198 - دانلود Liberty Street HomeManage 22.0.0.4 - نرم افزار تهیه لیست از اموال و دارایی‌های شخصی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR