دانلود HiBit Startup Manager 2.2.25 + Portable – نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

دانلود HiBit Startup Manager 2.2.25 + Portable - نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ HiBit Startup Manager

| نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز |

 

HiBit Startup Manager 2.2.25 + Portable نام یک استارت آپ منیجر جدید و کاربردی برای ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند لیست اپلیکیشن‌هایی را که همراه با بالا آمدن ویندوز اجرا می‌شوند، کنترل کند. همانطور که می‌دانید، بعد از نصب کردن برخی نرم افزارها در ویندوز، این امکان به طور پیش‌فرض برای آن‌ها فعال می‌شود که با روشن کردن کامپیوتر، به شکل خودکار به حالت اجرا در بیایند. در پاره‌ای از اوقات، افزایش بیش از اندازه شمار اپلیکیشن‌ها در استارت آپ سبب می‌شود که بالا آمدن ویندوز با کندی شدیدی همراه باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که وظیفه مدیریت این لیست از اپلیکیشن‌ها در استارت آپ ویندوز را بر عهده می‌گیرد.

این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید اپلیکیشن‌هایی با قابلیت راه‌اندازی خودکار در استارت آپ ویندوز را مدیریت کرده و خصوصیات هریک را مدیریت و ویرایش نمایید. بدین ترتیب کاربر می‌تواند سرعت بوت شدن ویندوز را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و لیست اپلیکیشن‌های موجود در استارتا آپ ویندوز را بسته به نیاز خود تغییر دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار HiBit Startup Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HiBit Startup Manager :

– امکان اضافه کردن، ویرایش کردن و یا غیرفعال‌سازی و یا حذف اپلیکیشن‌های استارت آپ

– امکان بهینه‌سازی پرفرمنس کامپیوتر در هنگام بوت شدن ویندوز

– امکان ارتقای امنیت سیستم با مانیتورینگ استارت آپ ویندوز

– امکان ایجاد تاخیر در اجرای اپلیکیشن‌های استارت آپ

– امکان حل کردن ارورهای آزاردهنده در ابتدای شروع به کار ویندوز

– امکان زمان‌بندی تسک‌ها و بهینه‌سازی ویندوز سرویس‌ها

– امکان مدیریت ساده و آسان استارت آپ ویندوز از طریق منوی راست کلیک

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HiBit Startup Manager.cover1  300x204 - دانلود HiBit Startup Manager 2.2.25 + Portable - نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز HiBit Startup Manager.cover2  300x204 - دانلود HiBit Startup Manager 2.2.25 + Portable - نرم افزار مدیریت استارت آپ ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR