دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 – شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 - شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Car Master 3D برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Car Master 3D 1.1.13 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی SayGames Ltd است. آیا تا به حال رویای داشتن یک مکانیکی تخصصی خودرو را در سر داشته‌اید؟ آیا به تعمیر ماشین و رنگ‌آمیزی آن علاقه دارید؟ اگر چنین است، بازی اندرودی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و حرفه‌ای مخصوص سلیقه شماست. شما در این بازی، باید نقش خود را به عنوان یک استاد مکانیک خودرو به نمایش بگذارید و در گاراژ تخصصی خودتان، به جذب مشتری برای انجام کارهایی از قبیل تعمیر خودرو، رنگ‌آمیزی و … بپردازید.

مشتریانی که به مرکز تعمیراتی شما مراجعه می‌کنند، انتظار دارند نتیجه کار درست مطابق سلیقه‌شان باشد. شما انواع مختلفی از خدمات را در گاراژ خود ارائه می‌کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به تعمیر خودروها، شستشوی آن‌ها، تیونینگ خودروها، رنگ‌آمیزی آن‌ها و … اشاره کرد. مطابق با انتظار مشتریان عمل کنید و سعی کنید که آن‌ها را از مراجعه به گاراژ خود شاد و راضی نگه دارید؛ زیرا که تنها از این راه می‌توانید کسب درآمد بیشتری داشته و گاراژ خود را به امکانات جدیدتر مجهز کنید. هم اکنون می توانید بازی Car Master 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car Master 3D :

– امکان ایفای نقش به عنوان مکانیک در گاراژ تعمیر و رنگ‌آمیزی خودرو

– امکان ارائه انواع خدمات در گاراژ تعمیر خودرو

– امکان کسب درآمد بیشتر با جذب و جلب رضایت مشتریان

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Master 3D Mechanic Simulator1 84x150 - دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 - شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Master 3D Mechanic Simulator2 84x150 - دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 - شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Master 3D Mechanic Simulator3 84x150 - دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 - شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Master 3D Mechanic Simulator4 84x150 - دانلود بازی Car Master 3D 1.1.13 - شبیه‌ساز مکانیک ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR