دانلود Blisk 19.0.60.43 – مرورگر اینترنتی قوی مخصوص توسعه‌دهندگان وب

دانلود Blisk 16.1.94.111 - مرورگر اینترنتی قوی مخصوص توسعه‌دهندگان وب

 

دانلود ‏‏‎ Blisk

| مرورگر اینترنتی قوی مخصوص توسعه‌دهندگان وب |

 

Blisk 19.0.60.43 نام یک مرورگر اینترنتی جدید و قدرتمند با امکانات حرفه‌ای در حوزه توسعه و تست صفحات وب است که می‌تواند نحوه باز شدن و نمایش آدرس‌های اینترنتی مختلف را درست مشابه گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و … شبیه‌سازی کند. اگر شما به عنوان یک توسعه‌دهنده فعالیت دارید، احتمالا می‌دانید که برای سهولت انجام وظایف و افزایش هرچه بهتر بهره‌وری انجام تسک‌ها، باید استفاده از ابزارهای کاربردی را مدنظر قرار دهید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک مرورگر اینترنتی جدید را مخصوص توسعه‌دهندگان وب آماده کرده‌ایم که علاوه بر امکانات مختلف وبگردی، یک دستیار حرفه‌ای برای نیازهای شما محسوب می‌شود.

این برنامه، مجهز به ده‌ها فانکشن قدرتمند و کلیدی متناسب با نیاز دولوپرها است که می‌تواند نتایج مورد انتظار آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم آورد. این برنامه دارای امکان نصب و راه‌اندازی سریع و ساده‌ای است و اینترفیس آن مشابه کریوم (Chromium) است و از این جهت، ظاهری آشنا برای کاربران دارد. به عنوان مثال، در صورتی که شما در حین طراحی یک صفحه وب نیاز دارید که شیوه نمایش آن در دستگاه‌های قابل حمل نظیر اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها را تست کنید، این برنامه می‌تواند صفحه مورد نظر را در چندین اندازه مختلف صفحه نمایش برای شما تست کند تا بتوانید کارکرد صفحه وب را در هریک از خروجی‌ها مورد آزمون قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Blisk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blisk :

– امکان دولوپ و تست صفحات وب به طور همزمان برای دسکتاپ و موبایل

– امکان شبیه‌سازی سرعت اینترنت پایین و بررسی روند لود شدن صفحه

– امکان تست کردن نمای دارک صفحه وب و مقایسه آن با نمای روشن

– امکان آماده‌سازی و تست صفحات وب بر روی چندین دیوایس مختلف به طور همزمان

– امکان تست کردن ایونت‌های مربوط به صفحه لمسی

– امکان نمایش دیوایس‌ها در اندازه واقعی صفحه نمایش

– امکان ردیابی ارورهای صفحات و رفع آن‌ها

– امکان نمایش صفحات وب در حالت افقی و عمودی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Blisk.cover1  300x168 - دانلود Blisk 19.0.60.43 - مرورگر اینترنتی قوی مخصوص توسعه‌دهندگان وب Blisk.cover2  300x168 - دانلود Blisk 19.0.60.43 - مرورگر اینترنتی قوی مخصوص توسعه‌دهندگان وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR