دانلود Keeper Desktop 16.2.2 x86/x64 – نرم افزار مدیریت حرفه‌ای رمزهای عبور

دانلود Keeper Desktop 16.2.2 x86/x64 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای رمزهای عبور

 

دانلود ‏‏‎ Keeper Desktop

| نرم افزار مدیریت حرفه‌ای رمزهای عبور |

 

Keeper Desktop 16.2.2 x86/x64 نرم افزاری است که با استفاده از آن، شما می‌توانید پسوردها و فایل‌ها در کامپیوتر خود را به شیوه‌ای قدرتمند محافظت کنید. این برنامه، مجهز به الگوریتم‌های پیشرفته رمزنگاری و همینطور قابلیت پشتیبان‌گیری است که می‌تواند امنیت دیتا و رمزهای عبور شما را در سطح بالایی تضمین کند. اگر شغل و یا فعالیت روزانه شما هم ایجاب می‌کند که با شمار بسیاری از داده‌های حساس مثل اسناد، پسوردها، ایمیل‌ها و دیگر حساب‌های کاربری سر و کار داشته باشید، امنیت برایتان یک موضوع حساس و نگران‌کننده است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در شرایط مختلف، امنیت اطلاعات و رمزهای عبور خود را به خوبی تضمین کنید. با این برنامه، دیگر هیچ خطری حتی از نوع باج‌افزارها هم نمی‌توانند سیستم شما را تهدید کنند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به دانش تخصصی در حوزه کامپیوتر و یا رمزنگاری ندارد؛ همین امر سبب شده که این نرم افزار توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا به شکل مداوم مورد استفاده قرار داشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Keeper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Keeper :

– امکان نگهداری رمزهای عبور مربوط به حساب‌های کاربری مختلف

– امکان ذخیره کردن اثر انگشت و یا فیس‌آی‌دی

– جلوگیری از قربانی شدن کاربر از سوی خطرات امنیتی و سایبری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Keeper Desktop.cover1  300x214 - دانلود Keeper Desktop 16.2.2 x86/x64 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای رمزهای عبور Keeper Desktop.cover2  300x194 - دانلود Keeper Desktop 16.2.2 x86/x64 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113/115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR