دانلود Altair Compose 2023.0 x64 – نرم افزار محاسبات عددی و مهندسی

دانلود Altair Compose 2021.2.0 x64 - نرم افزار محاسبات عددی و مهندسی

 

دانلود ‏‏‎ Altair Compose

| نرم افزار محاسبات عددی و مهندسی |

 

Altair Compose 2023.0 x64 نام یک محیط نرم افزاری جدید و قدرتمند برای انجام محاسبات عددی و همینطور کار بر روی دیتاهای بصری (از جمله شبیه‌سازی‌های CAE به عنوان نتایج آزمون)، برنامه‌نویسی و همینطور عیب‌یابی اسکریپت‌ها است که برای انجام محاسبات پرتکرار و خودکارسازی فرآیندها کاربر دارد. این برنامه، به کاربران امکانی می‌دهد که بتوانند انوا مختلف محاسبات ریاضی، جبر خطی (آنالیز ماتریکس و معادلات دیفرانسیل) و … را با دقت و سرعت بالا به انجام رسانده و نتایج را در قالب شبیه‌سازی‌هایی دقیق مشاهده کنند.

این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید محاسبه‌های مهندسی خود را به صورت یک‌بار اجرا و یا اجرای پرتکرار انجام دهید و از این اسکریپت‌ها به دفعات مختلف استفاده کنید. این برنامه مناسب برای پردازش داده‌ها و همینطور طرح‌بندی نتایج است که در نهایت شما را قادر می‌سازد تا بتوانید تصمیماتی آگاهانه‌تر بگیرید. کلیه امکانات این ابزار، در قالب یک پکیج چندمنظوره با یک IDE ساده و کاربرپسند گنجانده شده و برای بهره‌مندی از امکانات آن، نیاز به نصب هیچ ابزار یا پلاگین دیگری نیست.  هم اکنون می توانید نرم افزار Altair Compose را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Altair Compose :

– امکان به انجام رساندن انواع محاسبات ریاضی و مهندسی

– امکان بهره‌گیری از اجرای یک‌باره و یا اسکریپ‌نویسی با قابلیت استفاده مجدد از کدها

– مناسب برای انواع محاسبات ریاضی، جبر خطی و معادلات دیفرانسیل

– امکان تقریب و آنالیز داده‌های خروجی

– دارا بودن آی‌دی‌ای (IDE) ساده و زیبا

– مجهز بودن به ده‌ها کتابخانه مفید و قدرتمند و عدم وابستگی به پلاگین‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Altair Compose.cover1  300x169 - دانلود Altair Compose 2023.0 x64 - نرم افزار محاسبات عددی و مهندسی Altair Compose.cover2  300x169 - دانلود Altair Compose 2023.0 x64 - نرم افزار محاسبات عددی و مهندسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR