دانلود OneLaunch 4.100.1 – وان‌لانچ؛ دسترسی ساده و سریع به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها

دانلود OneLaunch 4.100.1 - وان‌لانچ؛ دسترسی ساده و سریع به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها

 

دانلود ‏‏‎ OneLaunch

| وان‌لانچ؛ دسترسی ساده و سریع به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها |

 

OneLaunch 4.100.1 وان‌لانچ؛ ابزار قدرتمندی که به طور خاص، برای دسترسی ساده و سریع‌تر به اپلیکیشن‌های شما در ویندوز طراحی شده است. این برنامه، فضایی زیبا و کاربرپسند را در سویندوز ایجاد می‌کند تا از طریق آن بتوانید با سرعت و سهولت بیشتری به اپلیکیشن‌ها، فولدرها، تنظیمات و دیگر فیچرها در سیستم خود دسترسی داشته باشید. این برنامه، در واقع یک مرکز جامع برای دسترسی به هر آن چیزی است که به طور روزانه حین کار با سیستم به آن احتیاج دارید. نرم افزار مذکور، مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که طی چند کلیک ساده، امکاناتی جذاب و حرفه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با سهولت بیشتری به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها دسترسی پیدا کنید.

وان‌لانچ، در واقع یک اپلیکیشن کاربردی و رایگان است که به کمک آن، شما می‌توانید تجربه کاربری خود در ویندوز را به یک سطح کاملا جدید ارتقا دهید. این ابزار، با یکپارچگی کامل با ویندوز، به شما امکاناتی را می‌دهد که همیشه می‌خواستید و هیچ‌گاه هم مایکروسافت آن را در ویندوز در اختیار شما قرار نداد! همانطور که از نام این ابزار پیداست، با این اپلیکیشن شما به یک ابزار جامع برای دسترسی به اپلیکیشن‌ها، فولدرها، تنظیمات و دیگر امکانات ویندوز دسترسی خواهید داشت. اگر که شما هم در طول روز با شمار زیادی از اسناد، فولدرها، اسکرین‌شات‌ها و دیگر آیتم‌ها در ویندوز سر و کار دارید و می‌خواهید که همه آن‌ها برایتان از یک محیط زیبا و جذاب قابل دست‌یابی باشند،پیشنهاد می‌کنیم وان‌لانچ را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار OneLaunch را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OneLaunch :

– دارا بودن جستجوگر پیشرفته و قوی

– امکان ذخیره و نگهداری تاریخچه کلیپ‌برد

– امکان دسترسی به آخرین آیتم‌ها

– دارا بودن ده‌ها شرتکات سریع و ساده

– امکان شخصی‌سازی داشبرد

– امکان ارتقای تجربه کاربری در ویندوز به یک سطح کاملا جدید و جذاب

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OneLaunch.cover1  300x169 - دانلود OneLaunch 4.100.1 - وان‌لانچ؛ دسترسی ساده و سریع به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها OneLaunch.cover2  300x169 - دانلود OneLaunch 4.100.1 - وان‌لانچ؛ دسترسی ساده و سریع به اپ‌ها، فایل‌ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR