دانلود FilmImpact Premium Video Transitions 4.5.3 x64 – پلاگین افکت‌های حرکتی زیبا برای ادوبی پریمیر

دانلود FilmImpact Premium Video Transitions 4.5.3 x64 - پلاگین افکت‌های حرکتی زیبا برای ادوبی پریمیر

 

دانلود FilmImpact Premium Video Transitions

| پلاگین افکت‌های حرکتی زیبا برای ادوبی پریمیر |

 

FilmImpact Premium Video Transitions 4.5.3 x64 نام یک پلاگین حرفه‌ای برای نرم افزار ادوبی پریمیر (Adobe Premier) است که علاقه‌مندان به ویرایش فیلم و خلق آثار هنری و ویدیویی می‌توانند از آن برای ساخت و تدوین آثاری جذاب و دیدنی استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، پریمیر و افتر افکت، دو محصول معروف شرکت ادوبی هستند که از آن‌ها به عنوان محبوب‌ترین نرم افزارهای ساخت، ویرایش و تدوین فیلم در دنیا یاد می‌شود. با این نرم افزارها، علاقه‌مندان می‌توانند کارهای مختلف همچون ساخت، تدوین، برش، ادیت‌های حرفه‌ای، اعمال افکت‌های زیبا و هنری بر روی فیلم‌ها را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

به دلیل محبوبیت بسیار بالا، تاکنون ده‌ها پلاگین مختلف برای این محصولات به بازار عرضه شده‌اند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از بهترین این پلاگین‌ها را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. با استفاده از این پلاگین، شما می‌توانید افکت‌ها و ترنزیشن‌های حرکتی بسیار زیبایی را بر روی فیلم‌ها و تدوین‌های خود اعمال کنید. در صورتی که می‌خواهید در پروژه خود، از افکت‌های حرکتی زیبا و چشم‌نواز استفاده کنید، این پلاگین حرفه‌ای را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. این پلاگین حرفه‌ای، به طور کامل با نسخه‌های مختلف ادوبی پریمیر سازگاری داشته و می‌تواند بهترین ابزارها را برای ساخت و تدوین فیلم در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار FilmImpact Premium Video Transitions را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FilmImpact Premium Video Transitions :

– دارا بودن صدها هزار کاربران فعال در سرتاسر دنیا

– امکان به‌کارگیری افکت‌ها و ترنزیشن‌ها برای ساختن جلوه‌های ویدیویی زیبا و چشم‌نواز

– مناسب برای ساخت آثار سینمایی و حرفه‌ای

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ادوبی پریمیر (Adobe Premier)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FilmImpact Premium Video Transitions.cover1  300x169 - دانلود FilmImpact Premium Video Transitions 4.5.3 x64 - پلاگین افکت‌های حرکتی زیبا برای ادوبی پریمیر FilmImpact Premium Video Transitions.cover2  300x158 - دانلود FilmImpact Premium Video Transitions 4.5.3 x64 - پلاگین افکت‌های حرکتی زیبا برای ادوبی پریمیر

 



مهرگان آی‌تی


INFO:

Supported Operating Systems
Windows 10 — 64 bit (Recommended Windows Version)
Windows 8.1 — 64 bit

Supported Host Platforms
Adobe Premiere Pro CC 2015 or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR