آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل

آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل

 

آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل

| با امکان نصب همزمان واتساپ بر روی 4 دستگاه مختلف |

 

آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل؛ سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار و درخواست کاربران واتساپ، این پیام‌رسان محبوب هم به یک قابلیت جذاب و کاربردی مجهز شد. با انتشار نسخه رسمی واتساپ وب (WhatsApp Web) و نسخه دسکتاپ این سرویس پیام‌رسان، بسیاری انتظار داشتند که نسخه قابل نصب این پیام‌رسان بر روی کامپیوتر را بتوان بدون نیاز به گوشی موبایل متصل به اینترنت مورد استفاده قرار داد. اما یکی از نقاط ضعف پیام‌رسان واتساپ دسکتاپ از همان نسخه‌های اولیه تا به امروز، عدم امکان استفاده از آن به عنوان یک پیام‌رسان مستقل در ویندوز، مک و لینوکس بود. در واقع نسخه دسکتاپ یا وب پیام‌رسان واتساپ، تنها به شرطی کار می‌کند که گوشی موبایل شما به اینترنت متصل و پیام‌رسان واتساپ در آن نصب شده باشد. از همان ابتدا، جای خالی این قابلیت که در پیام‌رسان تلگرام (Telegram) از محبوبیت بالایی برخوردار بود، به شدت در پیام‌رسان واتساپ احساس می‌شد و طی چند سال گذشته، راهکارهای مختلفی برای پوشش به این نیاز در اینترنت منتشر شد که از جمله آن‌ها می‌توان به نصب واتساپ موبایل بر روی شبیه‌ساز اندروید در ویندوز اشاره کرد.

در بروزرسانی جدید پیام‌رسان واتساپ، یک بار برای همیشه به این محدودیت خاتمه داده خواهد شد؛ در واقع اگر که شما بخواهید پیام‌رسان واتساپ را بدون نیاز به گوشی موبایل خود و اینترنت در دسترس بر روی آن مورد استفاده قرار دهید، این نسخه از نرم افزار می‌تواند مشکل شما را برای همیشه حل کند. تنها کافی‌ست که یک مرتبه این نسخه از واتساپ را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید؛ در ادامه نسخه دسکتاپ یا وب این پیام‌رسان بدون نیاز به ارتباط دائمی اینترنت موبایل برای شما قابل دسترس خواهد بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی و آموزش نحوه فعال‌سازی این امکان در واتساپ موبایل و ویندوز/وب در خدمت شما عزیزان هستیم. ادامه این آموزش مفید و کاربردی را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

 

برنامه بتای واتساپ، سرانجام به طور رسمی از آخرین نسخه این پیام‌رسان با امکان پشتیبانی از مالتی-دیوایس رونمایی کرد. این قابلیت جدید به حساب‌های واتساپ این امکان را می‌دهد که بتوانند یک حساب را در 4 دیوایس مختلف از جمله کامپیوتر Windows/macOS مورد استفاده قرار دهند.

در آوریل 2020، واتساپ برای اولین بار گزارش داد که در حال کار بر روی امکانی است که با استفاده از آن، کاربر بتواند اکانت خود را به طور همزمان و بدون وابستگی در چند دستگاه مورد استفاده قرار دهد. اکنون، این قابلیت به طور رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته و بدین ترتیب برای استفاده از واستاپ در کامپیوتر خود، نیازی به اتصال گوشی موبایل به اینترنت ندارید و در دسترس بودن اینترنت بر روی کامپیوتر برای استفاده از واتساپ کافی است.

 

نصب واتساپ بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت نسخه موبایل

1- آخرین نسخه از پیام‌رسان واتساپ برای اندروید/iOS را دانلود و نصب کنید.

2- آخرین نسخه واتساپ برای ویندوز را دانلود و نصب بفرمایید.

3- واتساپ را باز و از منوی More options، گزینه Linked Devices را انتخاب کنید.

 

Whatsapp MultiDevice1 300x131 - آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل

 

4- گزینه Multi-device beta را انتخاب و نهایتا با زدن JOIN BETA، این قابلیت را فعال کنید.

 

Whatsapp MultiDevice4 138x300 - آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل Whatsapp MultiDevice3 138x300 - آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل Whatsapp MultiDevice2 138x300 - آموزش نصب واتساپ (WhatsApp) بر روی کامپیوتر بدون نیاز به اینترنت گوشی موبایل

 

5- در ادامه با اسکن کردن QR-code مربوطه، واتساپ دسکتاپ/وب خود را بدون نیاز به ارتباط با اینترنت موبایل فعال کنید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR