دانلود Gerbview 9.10 – نمایش، پرینت و نشانه‌گذاری فایل‌های Gerber, HPGL, EXcellon

دانلود Gerbview 9.10 - نمایش، پرینت و نشانه‌گذاری فایل‌های Gerber, HPGL, EXcellon

 

دانلود Gerbview

| نمایش، پرینت و نشانه‌گذاری فایل‌های Gerber, HPGL, EXcellon |

 

Gerbview 9.10 نام یک اپلیکیشن پیشرفته و مجهز شده به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید شماتیک‌های Gerber, HPGL, Ecellon را ببینید و از آن‌ها در فرمت تصاویر گرافیکی خروجی بگیرید. این نرم افزار، در واقع یک بسته نرم افزاری جامع و قوی برای آن است که شما طراحان مدارات الکترونیکی بتوانید شماتیک‌های خود را مشاهده، نشانه‌گذاری و یا چاپ کنید. این برنامه با دارا بودن محیط گرافیکی ساده‌سازی شده خود، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید سندها را به طور مستقیم در محیط این برنامه فراخوانی کنیدو با چند کلیک ساده به نمایش خروجی کار هدایت شوید.

این برنامه علاوه بر دارا بودن امکان نمایش محتوایات سندها و شماتیک‌ها، همنین ابزارهای ویرایشی مختلفی را هم در اختیار می‌گذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ترسیم فلش، خط، فراخوانی عکس و اشکال مختلف اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید بر روی سندهای خود متن یا تصویر هم اضافه کنید و آن را در یک فایل جدید خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Gerbview را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gerbview :

– امکان مشاهده، پرینت و نشانه‌گذاری و همچنین تبدیل فرمت Gerber, HPGL/2, Excellon

– قابلیت تبدیل فرمت‌های Gerber, HPGL/2 به Autodesk DXF, Adobe PDF و …

– امکان تبدیل چندین فایل Gerber به فایل‌های چندلایه PDF, DWF, DXF

– امکان اندازه‌گیری فواصل، محیط و …

– پشتیبانی از واحدهای اندازه‌گیری مختلف

– امکان فراخوانی چندین فایل در محیط کار برنامه

– امکان چرخاندن شماتیک‌ها بر اساس زاویه انتخابی

– امکان پرینت رنگی/سیاه و سفید

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gerbview.cover1  300x200 - دانلود Gerbview 9.10 - نمایش، پرینت و نشانه‌گذاری فایل‌های Gerber, HPGL, EXcellon Gerbview.cover2  300x180 - دانلود Gerbview 9.10 - نمایش، پرینت و نشانه‌گذاری فایل‌های Gerber, HPGL, EXcellon

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR