دانلود بازی World War 2 – Battle Combat (FPS Games) 2.92 – شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی World War 2 - Battle Combat (FPS Games) 2.92 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید

 

دانلود بازی World War 2 – Battle Combat (FPS Games) برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

World War 2 – Battle Combat (FPS Games) 2.92 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Edkon Games GmbH است. اگر شما هم از دوست‌داران سری بازی‌های اکشن و اول شخص هستید، در این بازی یکی از عناوین جدید و فوق‌العاده در این سبک را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. این بازی دارای گیم‌پلی منحصر به فرد، گرافیک و صداپردازی بسیار عالی است که شما در آن، یک روایت واقع‌بینانه از جنگ‌های جهانی دوم را با تمامی سلاح‌ها و تجهیزات خاص آن دوران شاهد هستید. شما می‌توانید از تجهیزات و سلاح‌های مختلفی برای مسلح کردن شخصیت خود استفاده کنید و ماموریت‌های بازی را پیش ببرید.

این بازی، به طور خاص بر روی جنگ جهانی دوم و وقایع مربوط به آن تمرکز دارد. شما در این بازی می‌توانید بر اساس سبک انتخابی خود نبردهای مختلف را تجربه کنید و از نمای اول شخص با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. این بازی مجموعا 5 اسلحه واقعی در تاریخ جنگ‌های جهانی، 6 سبک بازی مختلف و امکان تجربه نبرد اول شخص با حضور 10 پلیر را داراست. علاوه بر این، شما می‌توانید گروهی از جنگجویان را به دلخواه خود بسازید و به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا به مبارزه بپردازید. هم اکنون می توانید بازی World War 2 – Battle Combat (FPS Games) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World War 2 – Battle Combat (FPS Games) :

– دارا بودن 5 اسلحه مختلف و طراحی شده بر مبنای واقعیت

– امکان تجربه نبردهای اکشن در 6 سبک متنوع

– امکان بازی با مجموعا 10 پلیر مختلف

– امکان تعیین ملیت بازیکن از بین نیروهای شوروی، آلمان، آمریکا، کره و ژاپن

– دارا بودن تجهیزات متنوع جنگی

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World War 2 Battle Combat 1 150x84 - دانلود بازی World War 2 - Battle Combat (FPS Games) 2.92 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War 2 Battle Combat 2 150x84 - دانلود بازی World War 2 - Battle Combat (FPS Games) 2.92 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War 2 Battle Combat 3 150x84 - دانلود بازی World War 2 - Battle Combat (FPS Games) 2.92 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War 2 Battle Combat 4 150x84 - دانلود بازی World War 2 - Battle Combat (FPS Games) 2.92 - شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 502 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR