دانلود Seagate Toolkit 1.23.0.17 – جعبه ابزار هارد دیسک‌های سیگیت

دانلود Seagate Toolkit 1.23.0.17 - جعبه ابزار هارد دیسک‌های سیگیت

 

دانلود Seagate Toolkit

| جعبه ابزار هارد دیسک‌های سیگیت |

 

Seagate Toolkit 1.23.0.17 نام یک ابزار جدید، رایگان و ساخته شده به طور رسمی توسط کمپانی سیگیت (Segate) است که به کاربر کمک می‌کند بهترین عمکرد را از هارد دیسک سیستم شاهد بشد. با این برنامه، شما به مجموعه‌ای از ابزارهای مفید برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها، مدیریت امنیت و … دسترسی خواهید داشت. این برنامه، قادر است به طرق مختلف مدیریت هارد دیسک‌های سیگیت در ویندوز را در دست بگیرد تا بدین ترتیب شاهد عملکردی بهتر و بهینه‌تر از هارد دیسک خود در سیستم باشید.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با پشتیبان‌گیری از خودکار از اطلاعات موجود در هارد دیسک، از دیتای موجود در آن محافظت کنید و همواره به آخرین نسخه موجود از اطلاعات خود در محلی امن اطمینان داشته باشید. علاوه بر این، شما می‌توانید تنه ابا چند کلیک ساده، بهره‌وری هارد دیسک خود را بالا برده و شاهد پرفرمنس بهتری در این زمینه باشید. این برنامه همچنین از جدیدترین الگوریتم‌های رمزنگاری نیز بهره‌مند بوده و می‌توانید از اطلاعات خود در سطوح امنیتی بسیار بالا محافظت کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Seagate Toolkit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Seagate Toolkit :

– امکان پشتیبان‌گیری خودکار و زمان‌بندی شده اطلاعات موجود در هارد دیسک‌های سیگیت

– امکان تعیین یک آدرس مخصوص برای همگام‌سازی سریع و بلادرنگ اطلاعات با هارد دیسک

– امکان رمزنگاری و تامین امنیت اطلاعات موجود در هارد دیسک

– امکان افزایش بهره‌وری و پرفرمنس هارد دیسک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Seagate Toolkit.cover1  300x201 - دانلود Seagate Toolkit 1.23.0.17 - جعبه ابزار هارد دیسک‌های سیگیت Seagate Toolkit.cover2  300x273 - دانلود Seagate Toolkit 1.23.0.17 - جعبه ابزار هارد دیسک‌های سیگیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR