دانلود Defender Exclusion Tool 1.3 – جلوگیری از حذف کرک و پچ برنامه‌ها توسط آنتی ویروس

دانلود Defender Exclusion Tool 1.3 - جلوگیری از حذف کرک و پچ برنامه‌ها توسط آنتی ویروس

 

دانلود Defender Exclusion Tool

| جلوگیری از حذف کرک و پچ برنامه‌ها توسط آنتی ویروس |

 

Defender Exclusion Tool 1.3 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان در زمینه جلوگیری از حذف شدن خودکار کرک/پچ نرم افزارها توسط آنتی‌ویروس‌ها است. همانطور که می‌دانید، بسیاری از کرک و پچ‌های نرم افزاری توسط آنتی‌ویروس‌ها به عنوان بدافزار یا ابزار مخرب شناسایی شده و منجر به حذف آن‌ها می‌شوند. احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده که پس از دانلود یک برنامه از اینترنت و پس از استخراج محتوای فشرده شده آن، شاهد حذف خودکار کرک یا پچ‌های موجود در آن از سوی آنتی‌ویروس ویندوز باشید. فرقی نمی‌کند که از یک آنتی‌ویروس مستقل استفاده می‌کنید و یا اینکه ابزار ضدویروس پیشفرض در ویندوز؛ زیرا که بروز این مشکل توسط هریک از این ابزارها محتمل و رایج است.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری ساده و کم‌حجم را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به استفاده از آن شما می‌توانید از حذف شدن خودکار کرک و پچ‌های نرم افزاری توسط آنتی‌ویروس سیستم جلوگیری کنید. این برنامه در واقع یک لیست سفید از فایل‌ها و فولدرهای حساس را تهیه می‌کند تا شما بتوانید اطلاعات مورد نظر خود را در آن درج کنید. بدین ترتیب، دیگر آنتی‌ویروس‌ها قادر به اسکن و یا حذف خودکار این فایل‌ها نخواهند بود. هم اکنون می توانید نرم افزار Defender Exclusion Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Defender Exclusion Tool :

– امکان تهیه لیست سفید برای فایل‌ها و فولدرهای حساس کاربر

– جلوگیری از حذف شدن خودکار فایل‌ها و فولدرها توسط آنتی ویروس سیستم

– سازگاری با Occasionally Microsoft Security Essentials / Windows Defender

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Defender Exclusion Tool.cover1  300x159 - دانلود Defender Exclusion Tool 1.3 - جلوگیری از حذف کرک و پچ برنامه‌ها توسط آنتی ویروس Defender Exclusion Tool.cover2  300x159 - دانلود Defender Exclusion Tool 1.3 - جلوگیری از حذف کرک و پچ برنامه‌ها توسط آنتی ویروس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR