دانلود RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder 3.3.2.6 – نرم افزار ضبط و تکرار دستورات موس و کیبورد

دانلود RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder 3.3.2.6 - نرم افزار ضبط و تکرار دستورات موس و کیبورد

 

دانلود RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder

| نرم افزار ضبط و تکرار دستورات موس و کیبورد |

 

RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder 3.3.2.6 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید به راحتی دستورات موس و کیبورد در سیستم را ضبط و متناسب با نیاز خود آن را به شکل تکراری به اجرا درآورید. کاربرد این نرم افزار در مواقعی است که بخواهید از اقدامات پرتکراری که مدنظر دارید، یک سناریوی کامل را ضبط کنید تا در ادامه بتوان به تعداد دفعات دلخواه آن‌ها را به شکل خودکار اجرا کرد.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و اقدامات دلخواه خود را به صورت خودکار به اجرا درآورید. از مهم‌ترین امکانات این برنامه، امکان زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای اجرای کارها است که می‌تواند کلیه اقدامات مدنظر شما را در تعداد دفعات دلخواه اجرا کند. شیوه کارکرد این نرم افزار به این ترتیب است که کاربر با آغاز فرآیند ضبط، یک مرتبه سناریوی مورد نظر خود را شامل دستورات موس و کیبورد اجرا می‌کند تا این برنامه سناریوی مربوطه را ذخیره کند؛ در ادامه این امکان فراهم است که بتوانید هر برنامه را به تعداد دفعات بی‌شماری اجرا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder :

– امکان ضبط کلیه اقدامات انجام گرفته توسط موس و کیبورد با دقت بالا

– امکان تنظیم کردن دفعات اجرا و یا وقفه بین هر اجرا

– امکان تعیین سرعت تکرار

– دارا بودن قابلیت ضبط حرکات و کلیک‌های موس

– امکان تنظیم و برنامه‌ریزی اجرای اقدامات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder.cover1  271x300 - دانلود RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder 3.3.2.6 - نرم افزار ضبط و تکرار دستورات موس و کیبورد RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder.cover2  300x239 - دانلود RobotSoft Mouse and Keyboard Recorder 3.3.2.6 - نرم افزار ضبط و تکرار دستورات موس و کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR