دانلود BookCAT 10.29 – نرم افزار دسته‌بندی و مدیریت کتاب‌ها

دانلود BookCAT 10.29 - نرم افزار دسته‌بندی و مدیریت کتاب‌ها

 

دانلود BookCAT

| نرم افزار دسته‌بندی و مدیریت کتاب‌ها |

 

BookCAT 10.29 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند کتاب‌های خود را در یک پایگاه داده امن و قابل اطمینان دسته‌بندی و مدیریت کند. این برنامه، توسط دوست‌داران کتاب‌خوانی، مدرسه‌ها، باشگاه‌ها و همینطور کتابخانه‌های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد. توسط این برنامه، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هر کتاب را از اینترنت دریافت و به عنوان اطلاعات تکمیلی مربوط به کتاب در سیستم ثبت کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق به شما امکانی می‌دهد تا بدانید چه چیزی در کتابخانه دارید و از اینکه کتاب مورد نظر در امانت بوده یا اینکه در کتابخانه قرار دارد هم اطلاعات جامع کسب کنید.

این نرم افزار به منظور ثبت اطلاعات مربوط به کتاب‌ها، به شما مجموعه‌ای از فیلدها را پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند در حین ثبت یک کتاب اطلاعاتی همچون نویسنده، عنوان، انتشارات، شماره ISBN، تاریخ انتشار، تعداد صفحات، ویراستار، عنوان اولیه، مترجم، ویرایش، نوع کتاب، ژانر، تاریخ خرید و قیمت، وضعیت، صاحب، مکان، کلمات کلیدی و … را ثبت کند. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به ماژول مخصوص امانات اشاره کرد که می‌توان از آن برای امانت دادن کتاب‌ها (در کتابخانه) و یا مدیریت کتاب‌های امانت داده شده اشاره کرد. به طور کلی این برنامه دارای امکاناتی کاربردی و مفید در حوزه مدیریت کتاب‌ها و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع از آن‌هاست که می‌توانید آن را مطابق با نیاز خود در سناریوهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار BookCAT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BookCAT :

– امکان نگهداری اطلاعات مربوط به شمار نامحدودی از کتاب‌ها

– قابلیت دانلود اطلاعات مربوط به کتاب‌ها و ثبت مستقیم آن بر روی عناوین مختلف

– امکان ورود اطلاعات مربوط به هرکتاب تا 30 فیلد مختلف

– امکان ثبت و نگهداری کاورهای گرافیکی مربوط به کتاب‌ها

– امکان تهیه گزارشا بر اساس نیازهای شما –

دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BookCAT.cover1  300x233 - دانلود BookCAT 10.29 - نرم افزار دسته‌بندی و مدیریت کتاب‌ها BookCAT.cover2  300x233 - دانلود BookCAT 10.29 - نرم افزار دسته‌بندی و مدیریت کتاب‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR