دانلود بازی Song of Iron v1.0.9.5 برای PC

دانلود بازی Song of Iron برای PC

 

دانلود بازی Song of Iron برای کامپیوتر

| بازی نوای آهن |

| نسخه CODEX |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/11/28: نسخه جدید Song of Iron v1.0.9.5-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Song of Iron v1.0.9.5 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2021 توسط Resting Relic ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پشت سر شما، نشانه‌هایی واضح از سکان‌های شکسته، سپرهای خرد شده و … رهانیده شده است. برای نجات مردمان خود، باید معابد خدایان را پیدا کنید؛ اما انتظاری برای استقبال گرم نداشته باشید. خود را برای ملاقات با جهانی که علیه‌تان موضع گرفته آماده شوید. در نوای آهن، انسان یا هیولا و دیگر عناصر طبیعت سعی دارند جلوی شما را بگیرند. در این ماجراجویی بزرگ، شما می‌توانید با کمان، تبر و سپر خود به نبرد با دشمن بپردازید؛ اما مراقب باشید؛ زیرا که ممکن است تیرها تمام و یا سپرها شکسته شوند؛ از این روی باید با تمرکز بیشتری با دشمنان خود رویارویی کنید.

در سفر و ماجراجویی خود، شما از جنگل‌ها، غارها و کوهستان‌ها دیدن می‌کنید و نهایتا سرزمین باستانی و مرموز خود را کاوش می‌کنید. چشمان خود را آماده نگاه دارید؛ زیرا که خطر همه جا را فرا گرفته و هر آن ممکن است در مسیر‌تان هیولایی خطرناک را در پیش داشته باشید. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن از نمای 2 بعدی هستید، این بازی جدید یک سرگرمی بسیار عالی برای شما خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Song of Iron را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Song of Iron 1 300x169 - دانلود بازی Song of Iron v1.0.9.5 برای PC Song of Iron 2 300x169 - دانلود بازی Song of Iron v1.0.9.5 برای PC

 

Song of Iron 4 300x169 - دانلود بازی Song of Iron v1.0.9.5 برای PC Song of Iron 3 300x169 - دانلود بازی Song of Iron v1.0.9.5 برای PC

 

تریلر بازی Song of Iron :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: windows x64
Processor: Intel Core i5 or equivalent AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: keyboard & mouse or Controller

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: windows x64
Processor: Intel Core i7 or equivalent AMD
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: keyboard & mouse or Controller

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.01 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR