دانلود PDF Unsharer Pro 1.5.1.4 + Portable – نرم افزار محافظت از اسناد PDF

دانلود PDF Unsharer Pro 1.3.6 - نرم افزار محافظت از اسناد PDF

 

دانلود PDF Unsharer Pro

| نرم افزار محافظت از اسناد PDF |

 

PDF Unsharer Pro 1.5.1.4 + Portable نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه محافظت از اسناد PDF است که به کمک آن، کاربر می‌تواند فایل‌هایی غیرقابل به اشتراک‌گذاری و همینطور کپی و یا پرینت را بسازد. همانطور که می‌دانید، فرمت پی‌دی‌اف (PDF) به عنوان یک فرمت استاندارد و پرکاربرد برای ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری متن و سندهای دیجیتالی استفاده می‌شود. در مواقعی که شما قصد دارید از محتوای سند خود در برابر سوء استفاده‌های احتمالی، کپی، ویرایش و یا مشاهده بدون دسترسی جلوگیری کنید، لازم است که تمهیداتی در این زمینه در نظر بگیرید که در این مطلب، یکی از ابزارهای کاربردی در این زمینه را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

این نرم افزار جدید و کاربردی امکانی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد که بتوانید جلوی به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها، کپی و یا انتقال و همینطور پرینت و یا مشاهده آن هم جلوگیری کنید. در واقع این برنامه، یک راهکار قوی برای محافظت از اسناد محرمانه است که به کمک آن می‌توانید از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری و امنیت فایل و سند دیجیتالی خود را تامین کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار PDF Unsharer Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF Unsharer Pro :

– جلوگیری از به‌اشتراک‌گذاری بدون اجازه اسناد PDF

– جلوگیری از کپی، ویرایش و پرینت اسناد PDF

– جلوگیری از ثبت اسکرین‌شات از روی صفحات

– امکان تعیین تاریخ منقضی شدن برای اسناد

– امکان محدود کردن اسناد برای مشاهده تنها در یک دیوایس

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی سندها

– دارا بودن امکان تهیه خروجی در دو فرمت PDF/UPDF

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Unshare Pro.cover1  300x194 - دانلود PDF Unsharer Pro 1.5.1.4 + Portable - نرم افزار محافظت از اسناد PDF PDF Unshare Pro.cover2  300x204 - دانلود PDF Unsharer Pro 1.5.1.4 + Portable - نرم افزار محافظت از اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22/29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR