دانلود Lunatask 0.12.1 – نرم افزار ثبت، مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات

دانلود Lunatask 0.12.1 - نرم افزار ثبت، مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات

 

دانلود Lunatask

| نرم افزار ثبت، مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات |

 

Lunatask 0.12.1 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند امور مختلف خود را ثبت و اولویت‌بندی کند. با این برنامه شما می‌توانید علاقه‌مندی‌ها، اقدامات روزانه و … را یادداشت و نگهداری کنید. به منظور مدیریت هرچه بهتر کارها و انجام صحیح آنان، لازم است که برای هریک برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند به خوبی این امکان را برای شما فراهم کند.

رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده تا کاربران بتوانند صرف‌نظر از سطح آشنایی با مهارت‌های کامپیوتری، از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرند. با این برنامه شما می‌توانید یک فضای کاری مشخص را برای امورات کاری/شخصی خود تعریف و اقدامات هریک را از هم جدا کنید. علاوه بر این، کاربر می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های مختلف نظیر Kanban, Must, Should, Want و …، اقدامات مورد نظر خود را تقسیم‌بندی و هر دسته را با برنامه‌ریزی به انجام برساند. در کنار این‌ها، شما می‌توانید برای هریک از امورات خود، یادداشت‌های دلخواه‌تان را ثبت و در محیط همین برنامه نگهداری کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lunatask را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lunatask :

– پشتیبانی از تکنیک‌های مختلف بالا بردن بهره‌وری نظیر Kanban, Must/Should/Want, EisenHower Matrix و …

– امکان اولویت‌بندی ساده اقدامات مهم

– امکان جابه‌جایی علاقه‌مندی‌ها و امورات بر روی تقویم

– امکان رهگیری وضعیت‌ها

– امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تسک‌ها

– قابلیت پین کردن تسک‌ها و یادداشت‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lunatask.cover1  300x275 - دانلود Lunatask 0.12.1 - نرم افزار ثبت، مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات Lunatask.cover2  300x275 - دانلود Lunatask 0.12.1 - نرم افزار ثبت، مدیریت و برنامه‌ریزی اقدامات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR