دانلود فونت دلبر 1 / دلبر 2 – یک قلم فارسی و دست‌نویس با روحیه‌ای عاشقانه و رمانتیک

دانلود فونت دلبر 1 / دلبر 2 - یک قلم فارسی و دست‌نویس با روحیه‌ای عاشقانه و رمانتیک

 

دانلود فونت دلبر 1 / دلبر 2

| قلم فارسی جدید دلبر / دلبر 2 با روحیه‌ای عاشقانه و رمانتیک |

 

فونت دلبر 1 / دلبر 2 (Delbar 1 / Delbar 2 Font) نام یک قلم فارسی جدید، شیک و جذاب برای افراد خلاق در حوزه گرافیک است که با روحیه‌ای عاشقانه و رمانیتک طراحی گردیده و در این مطلب از سایت یاس دانلود، هر دو نسخه آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار می‌دهیم. این فونت فارسی جدید و جذاب، از روی دست خط زیبای خانم فاطمه داستان پور طراحی و ساخته شده و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در طراحی این فونت، از وزن بولد یا ضخیم استفاده شده تا بتواند طیف وسیعی از نیازهای روزمره طراحان را پوشش دهد.

فونت‌هایی در سبک دستنویس، طرفداران بسیار زیادی در زمینه تایپوگرافی و ساخت عکس‌نوشته‌های عاشقانه دارند. در صورتی که شما هم بسته به نوع فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی، نیاز دارید که بتوانید با فونتی زیبا و دستنویس، به خلق آثار و ایده‌های گرافیکی خود بپردازید، فونت دلبر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. دلبر 1 و دلبر 2، دو فونت کاملا مجزا از هم هستند که نسخه دوم این فونت یک بازطراحی جدید برای نسخه اولیه فونت دلبر است. بسته به نوع نیاز شما عزیزان، هر دو فونت دلبر 1 و دلبر 2 در اختیار قرار گرفته تا بتوانید طرح‌های دلخواه‌تان را با آن به مرحله اجرا درآورید. هم اکنون می‌توانید فونت دلبر 1 / دلبر 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: فونت دلبر 1 / دلبر 2 (Delbar 1 / Delbar 2 Font)
ویرایش: مهدی برقگیر
فرمت: TTF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR