دانلود Vegas Image 3.0.3.0 – ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر

دانلود Vegas Image 3.0.3.0 - ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر

 

دانلود Vegas Image

| ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر |

 

Vegas Image 3.0.3.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر است که از آن می‌توان در زمینه‌هایی مختلف بهره گرفت. احتمالا شما هم تاکنون تصاویر ترکیب شده‌ای را دیده‌اید که در نگاه اول، بسیار رویایی و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. این تصاویر، معمولا دارای المان‌هایی هستند که به شکلی پیچیده در هم ادغام شده و یک تصویر جدید را پدید آورده‌اند. در نگاه اول، ساختن چنین تصاویری مشکل و پیچیده به نظر می‌رسد؛ اما با استفاده از یک ابزار مخصوص در زمینه کار با لایه‌ها در حوزه گرافیک می‌توان به نتایج جذابی از ترکیب تصاویر رسید.

نرم افزار وگاس ایمیج، یک ابزار جدید و کاربردی برای ترکیب کردن تصاویر خام با هم و ساخت یک تصویر جدید می‌باشد. از این نرم افزار می‌توان در زمینه‌های مختلف عکاسی بهره گرفت و به کمک آن، تصویر مربوط به سوژه مورد نظر را با یک چشم‌انداز دیگر ترکیب و یک خروجی جذاب و رویایی را ایجاد کرد. این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند، امکاناتی را در این حوزه برای شما فراهم ساخته تا بتوانید ترکیباتی از تصاویر با بهترین کیفیت ممکن را به عنوان خروجی این نرم افزار داشته باشید. علاوه بر این، نرم افزار فوق با بهره‌گیری از الگوریتم‌هایی پیشرفته به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید پردازشی ببسیار سریع و باکیفیت از تصاویر خود در اندازه‌های بزرگ شاهد باشید و از این تکنیک، برای ساخت ترکیباتی از تصاویر در عکاسی آتلیه، تبلیغات و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vegas Image را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vegas Image :

– امکان پردازش گروهی تصاویر در تعداد بسیار بالا

– قابلیت اعمال کردن یک تنظیم یکسان بر روی کلیه تصاویر پردازش شده

– امکان کنترل کامل بر روی ترکیبات هریک از تصاویر برای داشتن یک نتیجه واقع‌گرایانه‌تر

– مناسب برای عکاسی آتلیه، عکاسی تبلیغاتی، ساخت کاتالوگ و …

– امکان کار بر روی لایه‌ها با دقت و سرعت بسیار بالا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vegas Image.cover2  300x162 - دانلود Vegas Image 3.0.3.0 - ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر Vegas Image.cover1  300x169 - دانلود Vegas Image 3.0.3.0 - ساخت ترکیباتی زیبا و جذاب از تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR