دانلود Overwolf Ltd. 0.176.87.27 – ساختن افزونه و مود برای بازی‌های کامپیوتری

دانلود Overwolf Ltd. 0.176.87.27 - ساختن افزونه و مود برای بازی‌های کامپیوتری

 

دانلود .Overwolf Ltd

| ساختن افزونه و مود برای بازی‌های کامپیوتری |

 

Overwolf Ltd. 0.176.87.27 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که به کمک آن، توسعه‌دهندگان وعلاقه‌مندان به دنیای گیمینگ می‌توانند برای بازی‌های دلخواه خود افزونه و مود بسازند و از تجربه آن‌ها حین بازی کردن لذت ببرند. بازی‌های ویدیویی امروزه به بخش جدایی‌ناپذیر بسیاری از افراد بدل شده‌اند و بسیاری از آن به عنوان راهی برای گذراندن زمان در اوقات بیکاری نگاه می کنند. از سوی دیگر، عده‌ای در دنیا هستند که به طور جدی این سرگرمی را دنبال می‌کنند و هزینه‌های بسیاری هم صرف بازی‌ها و تجهیزات مرتبط با آن می‌کنند. اگر که شما هم می‌خواهید تجربه گیم‌پلی بازی دلخواه خود را بهبود بخشید و بازی‌ها را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید؛ یک راه این است که برای بازی‌ها افزونه و مود بسازید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که با آن بتوانید برای بازی‌های دلخواه خود افزونه و تغییراتی را ایجاد و بر روی آن نصب کنید. با این کار، بازی‌ها چیزی فراتر از یک عنوان معمولی خواهند بود؛ چرا که شما آن را درست مطابق سلیقه خودتان تغییر داده‌اید. بسیاری از مودها و تغییرات مربوط به بازی‌ها، غیرقانونی بوده و شاید که موجب بن شدن پلیر از سرورهای آنلاین شود. این نرم افزار، در مقابل به مانند یک پلتفرم نرم افزاری کار می‌کند که در آن می‌توانید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را برای مود و بهبود تجربه بازی‌ها دانلود و نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به یک بهینه‌ساز قوی برای تجربه بازی‌های کامپیوتری نیاز دارید، این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار .Overwolf Ltd را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار .Overwolf Ltd :

– امکان ساخت و به‌اشتراک‌گذاری مود بازی‌های کامپیوتری

– قابلیت تولید افزونه و مود برای انواع بازی‌ها

– امکان رقابت با دیگر توسعه‌دهندگان برای کسب امتیازات بیشتر در صورت استقبال از مودها و افزونه‌ها

– امکان ساخت مود و اپ با استفاده از مهارت HTML/JS

– امکان انتشار مودها در فروشگاه برای Minecraft, World of Warcraft و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Overwolf Ltd.cover1  300x169 - دانلود Overwolf Ltd. 0.176.87.27 - ساختن افزونه و مود برای بازی‌های کامپیوتری Overwolf Ltd.cover2  300x169 - دانلود Overwolf Ltd. 0.176.87.27 - ساختن افزونه و مود برای بازی‌های کامپیوتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR