دانلود BackupChain DriveMaker 9.0.245 – اضافه کردن درایو پشتیبان و ابری به ویندوز

دانلود BackupChain DriveMaker 9.0.245 - اضافه کردن درایو پشتیبان و ابری به ویندوز

 

دانلود BackupChain DriveMaker

| اضافه کردن درایو پشتیبان و ابری به ویندوز |

 

BackupChain DriveMaker 9.0.245 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن، کاربر می‌تواند سرور مورد نظر خود را در قالب یک درایو جدید به ویندوز اضافه و همچون یک پارتیشن عادی در سیستم به آن دسترسی داشته باشد. همانطور که می‌دانید، درایوها در کامپیوتر در واقع قسمتی از فضای هارد دیسک هستند که با یک حرف انگلیسی نام‌گذاری شده و می‌توان در آن اطلاعات مختلف را نگهداری کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند سرورهای FTP, FTPS, SFTP و … را به سیستم اضافه کند تا امکان دسترسی سریع‌تر به آن فراهم گردد.

مدیریت سرورهای اف‌تی‌پی و دسترسی‌پذیری ساده و سریع آن، از جمله نیازهایی است که افراد در حوزه آی‌تی با آن سر و کار دارند. همانطور که می‌دانید، از طریق یک نرم افزار اف‌تی‌پی سریعا می‌توان به محتوای سرور دسترسی پیدا کرد؛ اما اگر قصد نداشته باشید که برای این دسترسی، حتما از یک نرم افزار واسط استفاده کنید چطور؟ در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که سرور مورد نظر شما را درست به مانند یک درایو از هارد دیسک در سیستم اضافه می‌کند تا بتوانید در هر نرم افزاری به محتوای آن دسترسی خواندن و نوشتن داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار BackupChain DriveMaker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BackupChain DriveMaker :

– رایگان بودن و سادگی در کارکرد

– امکان اضافه کردن درایو FTP, FTPS, SFTP در ویندوز

– امکان دسترسی به محتوای سرور به مانند دیگر درایوها در سیستم

– امکان دسترسی اپلیکیشن‌های ویندوز به محتوای حافظه سرور

– امکان جستجو در فایل‌ها از طریق سرچ ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند و توانایی پیکربندی سریع و ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BackupChain DriveMaker.cover1  300x218 - دانلود BackupChain DriveMaker 9.0.245 - اضافه کردن درایو پشتیبان و ابری به ویندوز BackupChain DriveMaker.cover2  300x169 - دانلود BackupChain DriveMaker 9.0.245 - اضافه کردن درایو پشتیبان و ابری به ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 600 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR