دانلود Ambie 3.9.17.0 – نرم افزار پخش صدا و موسیقی آرامبخش در ویندوز

دانلود Ambie 2.0.12.0 - نرم افزار پخش صدا و موسیقی آرامبخش در ویندوز

 

دانلود Ambie

| نرم افزار پخش صدا و موسیقی آرامبخش در ویندوز |

 

Ambie 3.9.17.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و مجهز به یک رابط گرافیکی بسیار زیبا و مدرن است که به شکلی متن‌باز در گیت‌هاب منتشر شده تا علاقه‌مندان به موسیقی بی‌کلام و آرامبخش بتوانند در حین کار و یا ساعات مختلف شبانه‌روز از تجربه گوش دادن به این مجموعه جذاب لذت ببرند. بسیاری افراد عادت دارند که در حین انجام کارهای روزمره خود، موسیقی بی‌کلام و یا نواهایی از طبیعت، آوای پرندگان و … گوش کنند. اگر که شما هم از دسته افرادی هستید که دائما در اینترنت در جستجوی این دسته از قطعات صوتی هستید، ما برایتان یک مجموعه مخصوص را در نظر داریم.

نام این نرم افزار اَمبی است؛ یک مجموعه فوق‌العاده شامل صداهایی زیبا، آرامبخش و جذاب برای آنکه در ساعات مختلف شبانه‌روز بتوانید با گوش دادن به آن احساس آرامش پیدا کنید. گوش دادن به این دسته از فایل‌های صوتی، می‌تواند تا حد زیادی اضطراب را از شما دور کند و حتی در برخی موارد، امکان تمرکز بیشتری را در فضاهای شلوغ برایتان فراهم کند. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار زیبا و جذاب است و شما می‌توانید از نمای ظاهری آن، صدای دلخواه خود را شامل آوای پرندگان، صدای ساحل دریا، خیابان، کافی‌شاپ، بارش باران، صدای زیر آب و … پخش و از تجربه گوش دادن به این نواها لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ambie را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ambie :

– فراهم‌سازی امکان گوش دادن به نواهای صوتی آرامبخش و دوری از اضطراب

– مناسب برای علاقه‌مندان به نواهای بی‌کلام

– دارا بودن ده‌ها نوای صوتی آرامبخش و ریلکس کننده شامل صدای بارش باران، امواج دریا، آوای پرندگان و …

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ambie.cover1  300x169 - دانلود Ambie 3.9.17.0 - نرم افزار پخش صدا و موسیقی آرامبخش در ویندوز Ambie.cover2  300x169 - دانلود Ambie 3.9.17.0 - نرم افزار پخش صدا و موسیقی آرامبخش در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : msixbundle
  • حجم : 225 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR