دانلود FTP Rush 3.4.1 + Portable – نرم افزار مدیریت سرور اف تی پی (FTP)

دانلود FTP Rush 3.4.1 + Portable - نرم افزار مدیریت سرور اف تی پی (FTP)

 

دانلود FTP Rush

| نرم افزار مدیریت سرور اف تی پی (FTP) |

 

FTP Rush 3.4.1 + Portable نام یک ابزار جدید و رایگان است که به کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی کانکشن‌های FTP, FTPS, SSH, TFTP و … را تعریف و به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشد. همانطور که می‌دانید، امروزه با فراهم بودن دسترسی ساده و سریع اینترنت در هر کجای دنیا، این امکان مهیاست که بتوان فایل‌ها را به آسانی در بین سرورها و سیستم‌ها منتقل کرد. نرم افزارهایی که در این حوزه کاربرد دارند، به عنوان ابزارهای اف‌تی‌پی (FTP) شناخته می‌شوند؛ ابزارهایی که می‌توان در آن‌ها چندین تسک مختلف را تعریف کرد و فرآیند خواندن و نوشتن اطلاعات را با آن‌ها در قالب صف و به ترتیب به اجرا درآورد.

اف‌تی‌پی راش، یک ویندوز اف‌تی‌پی کلاینت جدید است که به کمک آن، کاربر می‌تواند اطلاعات خود را از لوکال هاست به سروری از راه دور و یا برعکس منتقل کند. این ابزار، از کانکشن‌های مختلف FTP, FTPS, SSH, TFTP و … پشتیبانی می‌کند و در محیط آن، شما می‌توانید اسکریپت‌های دلخواه‌تان را برای اجرای خودکار بنویسید و طراحی کنید. محیط گرافیکی این برنامه تا حد ممکن شبیه به ویندوز اکسپلورر طراحی شده و کاربر می‌تواند تمامی دستورات پرکاربرد آن نظیر تغییر نام، کپی، جابه‌جایی و یا حذف اطلاعات را به انجام برساند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FTP Rush را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FTP Rush :

– پشتیبانی از FTP, FTPS, SFTP, WebDAV, WingFTP Web Client, Google Drive, DropBox, OneDrive, Amazon S3

– امکان انتقال فایل به صورت سرور به سرور در بستر پروتکل‌های رایج

– پشتیبانی از اسکریپت‌نویسی برای اجرای خودکار دستورات

– امکان باز کردن فضای ذخیره‌سازی سرورها در قالب تب‌هایی مجزا از هم

– پشتیبانی از عملکرد Drag n Drop

– امکان فیلتر کرد نفایل‌ها و همینطور مقایسه محتوای فایل‌ها با هم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FTP Rush.cover1  300x217 - دانلود FTP Rush 3.4.1 + Portable - نرم افزار مدیریت سرور اف تی پی (FTP) FTP Rush.cover2  300x185 - دانلود FTP Rush 3.4.1 + Portable - نرم افزار مدیریت سرور اف تی پی (FTP)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.87/3.07 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR