دانلود PassFab Screen Recorder 1.1.2.1 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود PassFab Screen Recorder 1.1.2.1 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود PassFab Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

PassFab Screen Recorder 1.1.2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که کاربر به کمک آن به راحتی می‌تواند از صفحه نمایش سیستم فیلمبرداری کند و تمامی فعالیت‌های در حال انجام آن را در قالب ویدیوهایی با کیفیت بالا ذخیره نماید. استفاده از این دسته نرم افزارها، معمولا در زمینه‌های مختلفی کاربردی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت ویدیوهای آموزشی، ضبط کردن مکالمات ویدیویی (از طریق وبکم)، نمایش دموی محصولات نرم افزاری و… اشاره کرد. در صورتی که شما هم به دنبال یک ابزار قوی برای ضبط کلیه فعالیت‌های در حال انجام در محیط ویندوز هستید، در این مطلب یکی از بهترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که قادر است کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند.

با این برنامه، شما می‌توانید همه چیز را در کامپیوتر فیلمبرداری و ضبط کنید. ضبط تصاویر از صفحه نمایش، فیلمبرداری از وبکم و همینطور حالت تصویر در تصویر از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌رود. نرم افزارهای اسکرین ریکوردر، کاربردهای بسیاری برای دانش‌آموزان (برای ضبط دروس آنلاین)، اساتید دانشگاهی، ارائه دموهای آموزشی و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری (جهت ضبط گیم‌پلی بازی‌ها) دارد که وجود امکانات متعدد در این برنامه توانسته آن را به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه مطرح کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PassFab Screen Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PassFab Screen Recorder :

– امکان ضبط از صفحه نمایش و وبکم بدون محدودیت

– قابلیت ضبط با صدای پس‌زمینه (سیستم/میکروفون)

– امکان ضبط کردن گیم‌پلی بازی‌های کامپیوتری

– امکان فیلم‌رداری از صفحه نمایش برای ساخت دروس آموزشی آنلاین (با قابلیت تصویر در تصویر)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PassFab Screen Recorder.cover1  300x183 - دانلود PassFab Screen Recorder 1.1.2.1 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش PassFab Screen Recorder.cover2  300x170 - دانلود PassFab Screen Recorder 1.1.2.1 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR