دانلود Smart Pix Manager 20.0.0 – نرم افزار مشاهده و مدیریت فایل‌های صوتی، گرافیکی و ویدیویی

دانلود Smart Pix Manager 20.0.0 - نرم افزار مشاهده و مدیریت فایل‌های صوتی، گرافیکی و ویدیویی

 

دانلود Smart Pix Manager

| نرم افزار ساخت بسته‌های نصبی |

 

Smart Pix Manager 20.0.0 نام یک بسته نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند به مدیریت و مشاهده انواع محتوای متنی، مالتی مدیا و … در ویندوز بپردازد. با این برنامه، شما می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی و همچنین اسناد متنی مختلف را ببینید و ویرایش کنید. علاوه بر این، امکانات دیگری همچون جستجوی پیشرفته و سریع، ساخت پیش‌نمایش بند انگشتی از تصاویر، سات اسلایدشوی CD/DVD و … از دیگر امکاناتی است که در این برنامه در اختیار شما قرار گرفته است.

این نرم افزار با این هدف توسعه یافته که کاربران بتوانند فایل‌هایی در هر نوع فرمت (داکیومنت، مالتی مدیا و …) را در یک محیط جامع ببینند و یا مدیریت کنند. این برنامه، یک کتابخانه عظیم در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید فایل‌ها را بر حسب نیاز خود دسته‌بندی کنید و بعد از برچسب‌گذاری، در هر زمان بتوانید با کلمات کلیدی مورد نظر خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همه ما به طور روزانه با دسته‌ای از فایل‌ها سر و کار داریم که کاربرد بسیار بیشتری به نسبت دیگر داده‌ها دارند. به عنوان مثال، دسترسی به اسناد مهم و یا گوش دادن به موزیک‌های مورد علاقه از جمله مواردی هستند که دفعات کاربرد یک فایل را تعیین می‌کنند. در صورتی که شما هم می‌خواهید به این دسته از اطلاعات در سیستم دسترسی سریع‌تر داشته باشید، این برنامه می‌تواند به شما امکانی بدهد تا بتوانید اطلاعات خود را مطابق با سلیقه خودتان دسته‌بندی و در هر زمان به سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Smart Pix Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart Pix Manager :

– امکان مدیریت هزاران تصویر، ویدیو، فایل صوتی، اسناد متنی و …

– قابلیت دسته‌بندی فایل‌ها و جستجو بر اساس کلمات کلیدی

– امکان ساخت و مشاهده اسلایدشوهای خلاقانه با افکت‌های حرکتی جذاب

– امکان ویرایش کردن حرفه‌ای تصاویر با ده‌ها ابزار کاربردی و قدرتمند

– امکان تشخیص فایل‌های تکراری در سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart Pix Manager1 300x210 - دانلود Smart Pix Manager 20.0.0 - نرم افزار مشاهده و مدیریت فایل‌های صوتی، گرافیکی و ویدیویی Smart Pix Manager2 300x269 - دانلود Smart Pix Manager 20.0.0 - نرم افزار مشاهده و مدیریت فایل‌های صوتی، گرافیکی و ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR