دانلود InternetTest 5.8 – نرم افزار رایگان اینترنت تست

دانلود InternetTest 5.4 - نرم افزار رایگان اینترنت تست

 

دانلود InternetTest

| نرم افزار رایگان اینترنت تست |

 

InternetTest 5.8 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و متن باز در زمینه تست کردن اینترنت و ارتباط اینترنتی کاربر است که با دارا بودن امکاناتی متعدد در زمینه ارتباطات شبکه، بسیاری از انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. این نرم افزار، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در هر لحظه از ساعات شبانه‌روز بتوانید وضعیت اینترنت و ارتباط خود با شبکه جهانی را مشاهده کنید و از این نظر، به اطلاعاتی جامع دست پیدا کنید. این روزها که اینترنت، بخش مهمی از زندگی روزمره ما را در بر گرفته است، نظارت بر کیفیت برقراری این ارتباط هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار گردیده؛ زیرا که برخی افراد از طریق اینترنت به انجام وظایف کاری خود مشغول هستند. اگر که شما هم می‌خواهید وضعیت اینترنت خود در طول شبانه‌روز را به طور دقیق زیرنظر داشته باشید، این محصول نرم افزاری می‌تواند به خوبی در این زمینه شما را یاری کند.

این نرم افزار در واقع یک بسته چندکاره و حرفه‌ای در زمینه بررسی وضعیت ارتباط و همچنین امکاناتی دیگر است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در این برنامه، شما می‌توانید وضعیت در دسترس بودن یک وب‌سایت اینترنتی را نیز بررسی کرده و زمان در دسترس بودن یا نبودن آن را سریعا مطلع شوید. علاوه بر این، نرم افزار فوق به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید آی‌پی آدرس دلخواه خود را وارد کرده و جزئیات آن را بر روی OpenStreetMap, Bing Maps, Google Maps و … مشاهده کنید و در واقع موقعیت جغرافیایی هر آی‌پی آدرس را به طور دقیق مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار InternetTest را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار InternetTest :

– امکان بررسی وضعیت ارتباط اینترنتی کاربر

– امکان مشاهده اطلاعات جامع در رابطه با وضعیت در دسترس بودن / نبودن وب‌سایت‌های اینترنتی

– امکان بررسی موقعیت جغرافیایی آی‌پی آدرس‌ها بر روی نقشه گوگل، بینگ، اپن استریت و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InternetTest.cover .1jpg 300x167 - دانلود InternetTest 5.8 - نرم افزار رایگان اینترنت تست InternetTest.cover .2jpg 300x167 - دانلود InternetTest 5.8 - نرم افزار رایگان اینترنت تست

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.04 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR