دانلود بازی Metal Faith برای PC

دانلود بازی Metal Faith برای PC

 

دانلود بازی Metal Faith برای کامپیوتر

| بازی ایمان آهنین |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Metal Faith بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، ایندی و RPG می باشد که در سال 2021 توسط Youth Game ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده در سبک پازلی و ماجرایی است که شما در آن با یک روایت داستانی قوی و سرگرم‌کننده سر و کار دارید که می‌توانید تا ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرید. در دنیای آینده، انسان‌ها برای ادامه زندگی به زیر زمین رفته و بر روی سطح این سیاره، تنها ربات‌ها و تجهیزات ماشینی باقی مانده‌اند.

به دلیل محیط سخت، اگر یک ربات در سطح زمین خارب شود، به احتمال زیاد برای همیشه رها می‌شود. اگر ربات‌ها به اندازه کافی باتری داشته باشند می‌توانند ربات فراری شوند و کدهایی خارج از برنامه را اجرا کنند. شما در این بازی در نقش یک ربات رها شده ایفای نقش می‌کنید که باید در شرایط فعلی زنده بماند. شما در هدایت او باید سعی کنید که از دیدرس دشمنان دوری کرده و در مواقع لازم، از سلاح خاص خود برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید و روند داستانی بازی را به این طریق پیش ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Metal Faith را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Faith1 300x169 - دانلود بازی Metal Faith برای PC Metal Faith2 300x169 - دانلود بازی Metal Faith برای PC

 

Metal Faith4 300x169 - دانلود بازی Metal Faith برای PC Metal Faith3 300x169 - دانلود بازی Metal Faith برای PC

 

تریلر بازی Metal Faith :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7-7700
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 1050
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 688 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR