دانلود Geometric GeomCaliper 2.8.0 (x64) for Creo – اندازه‌گیری ضخامت دیواره‌ها در مدل‌ 3 بعدی

دانلود Geometric GeomCaliper 2.8.0 (x64) for Creo - اندازه‌گیری ضخامت دیواره‌ها در مدل‌ 3 بعدی

 

دانلود Geometric GeomCaliper

| اندازه‌گیری ضخامت دیوار در مدل‌ 3 بعدی |

 

Geometric GeomCaliper 2.8.0 (x64) for Creo یک ابزار مهندسی و قدرتمند در زمینه اندازه‌گیری و بررسی ضخامت دیوار در مدل‌های 3 بعدی است. با استفاده از این گونه راهکارهای نرم افزاری در حوزه صنعت، می‌توان دقت و سرعت در طراحی را افزایش و تولیدهای پرخطا را کاهش داد. این محصول نرم افزاری، با هدف کاهش زمان لازم در امر طراحی و تولید آماده شده و در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، دقت و سرعت بالاتری در اندازه‌گیری داراست. این نرم افزار طراحان را قادر می‌سازد تا بتوانند پیش از مرحله مهندسی تولید، به بازنگری برسند و بررسی‌ها را بر روی طرح و مدل 3 بعدی به اجرا درآورند.

این برنامه، امکاناتی جامع در زمینه آنالیز و اندازه‌گیری دیواره مدل‌های 3 بعدی داراست و می‌توانید آن را در CATIA V5 و Creo Parametric استفاده کنید و از این راهکار اندازه‌گیری نوآورانه و قابل اطمینان نهایت استفاده را ببرید. با شروع استفاده از این ابزار به منظور اندازه‌گیری دیواره مدل‌های 3 بعدی، به این واقعیت پی خواهید برد که بررسی و اندازه‌گیری ضخامت دیواره مدل‌های 3 بعدی بسیار ساده و سریع‌تر از آن چیزی است که پیش‌تر تصور می‌کردید. این برنامه با داراب بودن خصوصیت و ویژگی‌هایی همچون سادگی در محیط کاربری، رابط گرافیکی بسیار زیبا و ساده، همه آن‌چه را که شما به عنوان یک کاربر تازه‌کار و یا خبره در حوزه طراحی صنعتی به آن نیاز داشته باشید را به صورت یک‌جا گرد هم آورده تا بتوانید از آن در آنالیز و اندازه‌گیری‌های صنعتی خود نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Geometric GeomCaliper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Geometric GeomCaliper :

– امکان آنالیز و اندازه‌گیری دقیق و حرفه‌ای ضخامت دیواره‌ها

– امکان تشخیص دقیق نقاط حساس در اندازه‌گیری ضخامت‌ها

– دارا بودن امکان بصری‌سازی حرفه‌ای برای رسیدن به نتایج دقیق و سریع‌تر

– امکان برش دادن مدل در هر قسمت

– امکان انتخاب قسمت دلخواه از مدل 3 بعدی و اندازه‌گیری ضخامت با سرعت بالا

– امکان یکپارچگی با انواع سیستم‌های طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Geometric GeomCaliper.cover1  300x231 - دانلود Geometric GeomCaliper 2.8.0 (x64) for Creo - اندازه‌گیری ضخامت دیواره‌ها در مدل‌ 3 بعدی Geometric GeomCaliper.cover2  300x195 - دانلود Geometric GeomCaliper 2.8.0 (x64) for Creo - اندازه‌گیری ضخامت دیواره‌ها در مدل‌ 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR