دانلود ControlMyNikon Pro 5.6.55.20 – مدیریت دوربین‌های نیکون

دانلود ControlMyNikon Pro 5.6.55.20 - مدیریت دوربین‌های نیکون

 

دانلود ControlMyNikon Pro

| نرم افزار مدیریت دوربین‌های نیکون |

 

ControlMyNikon Pro 5.6.55.20 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به کمک آن، مدیریت دوربین‌های نیکون به شکل ساده و سریع‌تری انجام خواهد گرفت. اگر که شما هم از عکاسان حرفه‌ای با استفاده از دوربین‌های دی‌اس‌ال‌ار (DSLR) نیکون (Nikon) هستید و نسبت به تصاویری که با دوربین خود ثبت می‌کنید حساسیت ویژه‌ای دارید، شاید که بهتر باشد محتوای حافظه رم دوربین خود را با استفاده از یک ابزار مخصوص در این راستا مدیریت کنید. این نرم افزار، قادر است با امکانات قدرتمند خود کارایی دوربین نیکون را افزایش دهد تا بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری ارتباط بین کامپیوتر و دوربین را برقرار کنید و به آسانی به مدیریت تصاویر خود بپردازید.

این برنامه، مخصوص افرادی است که در زمینه عکاسی پرتره، ماکرو، عکس‌برداری تبلیغاتی و … فعالیت دارند؛ تنها کافی‌ست که این نرم افزار را نصب و دوربین خود را به سیستم متصل کنید تا در ادامه کلیه تصاویر در سیستم برای شما قابل دسترس باشد. این نرم افزار، علاوه بر آنکه ابزاری قدرتمند برای مدیریت تصاویر موجود در دوربین‌های نیکون است، همچنین امکانات قدرتمند دیگری را نیز در خود دارد که به واسطه آن بتوانید با موس و کیبورد سیستم به دوربین عکاسی خود دستور دهید. با این برنامه و امکانات قدرتمند آن، شما به شکل آنی می‌توانید فایل مربوط به عکس‌های خود را به کامپیوتر منتقل و از آن نسخه پشتیبان بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ControlMyNikon Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ControlMyNikon Pro :

– انعطاف‌پذیری بالا در ارائه امکانات مدیریتی دوربین‌های پیشرفته نیکون

– امکان کنترل کردن بی‌سیم و از راه دور دوربین و ثبت تصاویر خیره‌کننده و حرفه‌ای

– مناسب برای عکاسان حرفه‌ای ماکرو، پرتره، فیلم‌های تایم‌لپس و …

– امکان مدیریت و پیش‌نمایش حرفه‌ای تصاویر موجود در حافظه دوربین

– قابلیت تغییر در تنظیمات دوربین به صورت از راه دور

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ControlMyNikon Pro.cover1  300x169 - دانلود ControlMyNikon Pro 5.6.55.20 - مدیریت دوربین‌های نیکون ControlMyNikon Pro.cover2  300x223 - دانلود ControlMyNikon Pro 5.6.55.20 - مدیریت دوربین‌های نیکون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR