دانلود Macro Recorder Enterprise 3.0.50 – نرم افزار ضبط و اجرای خودکار دستورات در ویندوز

دانلود Macro Recorder Enterprise 2.0.69 - نرم افزار ضبط و اجرای خودکار دستورات در ویندوز

 

دانلود Macro Recorder

| نرم افزار ضبط و اجرای خودکار دستورات در ویندوز |

 

Macro Recorder Enterprise 3.0.50 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که به کمک آن، کاربر می‌تواند دستورات مورد انتظار خود برای اجرا شدن در ویندوز را یک بار انجام دهد و با ضبط کردن فعالیت مربوطه، اجرای آن را به صورت خودکار درآورد. همه ما با شرایطی مواجه شده‌ایم که طی آن بخواهیم یک دستور و یا اقدام خاص در محیط ویندوز را به صورت تکراری و در دفعات متعدد به اجرا درآوریم. در چنین مواقعی، استفاده از ابزارهای ضبط و اجرای ماکرو، به شما فرصتی می‌دهد تا بتوانید دستورات را به شکل دقیق ضبط و سپس بر حسب نیاز خود، اجرای آن‌ را به شکل خودکار درآورید.

این نرم افزار می‌تواند کلیه رویدادهای موس و کیبورد در سیستم شما را ضبط و ذخیره کند تا شما قادر باشید تمامی این فعالیت‌ها را در زمانی دیگر به شکل تکراری در دفعات دلخواه‌تان به اجرا درآورید. تنها کافی‌ست که دکمه ضبط را انتخاب و سپس فعالیت دلخواه خود را به اجرا درآورید. این برنامه به شما امکانی را می‌دهد تا بتوانید به آسانی دستورات دلخواه خود را ضبط، متوقف و ویرایش کنید. در هر زمان که مایل باشید، این امکان برایتان فراهم است که با فشردن یک دکمه، اجرای فعالیت مورد نظر خود را به شکل خودکار فراهم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Macro Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Macro Recorder Enterprise :

– قابلیت تشخیص خودکار تصاویر

– امکان کلیک هوشمند

– قابلیت ضبط هوشمندانه ماکروها

– امکان ضبط کردن ماکرو با امکان توقف و اجرای آن‌ها

– امکان تشخیص رویدادهای موس و کیبورد

– دارا بودن امکان Search & Replace / Undo & Redo

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Macro Recorder Enterprise1 300x168 - دانلود Macro Recorder Enterprise 3.0.50 - نرم افزار ضبط و اجرای خودکار دستورات در ویندوز Macro Recorder Enterprise2 300x217 - دانلود Macro Recorder Enterprise 3.0.50 - نرم افزار ضبط و اجرای خودکار دستورات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR