دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 – سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 - سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Metal Soldiers 3 برای اندروید

| بازی سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Metal Soldiers 3 2.91 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Play365 است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز اندروید آماده کرده‌ایم، سومین نسخه از بازی محبوب سربازان آهنین می‌باشد که پس از موفقیت دو نسخه قبلی این بازی انتشار یافته و سعی دارد باری دیگر توجه علاقه‌مندان به این بازی جذاب را به خود جلب کند. ای نبازی، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده در سبک اکشن و تیراندازی از نمای 2 بعدی است که در آن شما می‌توانید با سلاح‌هایی که در اختیار می‌گیرید، در موقعیت‌هایی مختلف به نبرد و رویارویی با دشمن بپردازید.

در ابتدای بازی، شما باید قهرمان دلخواه خود را از بین تعدادی از شخصیت‌های موجود انتخاب کنید و سپس ماموریت خود را در 12 مرحله مهیج و جذاب در پیش بگیرید. دشمنان شما از هیچ تلاشی برای ضربه زدن دریغ نمی‌کنند؛ از این روی بایست با تمام توان خود و با استراتژی منحصر به فرد در هر ماموریت، آن‌ها را غافل‌گیر کنید. حال و هوای این بازی، شباهت بسیاری به سرباز کوچولو و این عنوان نوستالژیک و جذاب دارد و در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به این بازی در سال‌های قبل بوده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه ای نبازی را هم از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Metal Soldiers 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Metal Soldiers 3 :

– دارا بودن کنترل‌های ساده و آسان برای یادگیری

– دارا بودن ده‌ها ساعت گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز

– دارا بودن بیش از 100 مرحله متنوع

– امکان بازی با 9 شصخیت قهرمان مختلف

– امکان تجربه نبرد با سلاح‌های مختلف، تانک و …

– امکانرویارویی با صدها تن از دشمنان مختلف

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Soldiers 3 1 150x96 - دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 - سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Soldiers 3 2 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 - سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Soldiers 3 3 150x94 - دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 - سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Metal Soldiers 3 4 150x96 - دانلود بازی Metal Soldiers 3 2.91 - سربازان آهنین 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR