دانلود X-NetStat Enterprise 6.0.0.34 – نرم افزار نمایش وضعیت شبکه و اینترنت

دانلود X-NetStat Professional 6.0.0.23 - نرم افزار نمایش وضعیت شبکه و اینترنت

 

دانلود X-NetStat

| نرم افزار نمایش وضعیت شبکه و اینترنت |

 

X-NetStat Enterprise 6.0.0.34 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که با کمک آن، کاربر در هر لحظه می‌تواند ارتباطات شبکه و اینترنت را مشاهده نماید. نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که با کمک آن، کاربر در هر لحظه می‌تواند ارتباطات شبکه و اینترنت را مشاهده نماید. کارکرد این برنامه، درست به مانندن netstat.exe است؛ اما این بار در یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند! این کانکشن‌ها، همزمان با باز کردن یک صفحه اینترنتی، ارسال یک پیام در سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین، چک کردن ایمیل و یا وقوع هرگونه فعالیت مشابه در شبکه یا اینترنت برقرار می‌شود. همچنین، اینگونه ارتباط‌ها، در زمان ورود یک درخواست اینترنتی از فضای بیرون به شبکه کاربر نیز برقرار می‌شود. به طور کلی، این ابزار کاربردی و قدرتمند به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید تمامی کانکشن‌های شبکه و یا اینترنت را ببینید و جزئیات مربوط به هریک را نیز مشاهده نمایید.

در محیط گرافیکی این نرم افزار، کاربر می‌تواند تمامی کانکشن‌های متصل به ماشین شما را به همراه پورت مربوطه نمایش دهد. در این برنامه، شما می‌توانید در هر لحظه وضعیت اتصال، مدت زمان فعال بودن ارتباط و … را مشاهده کنید. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری برای مانیتورینگ اینترنت و وضعیت ارتباطات شبکه دارید، با استفاده از این ابزار قدرتمند و حرفه‌ای می‌توانید عمل مسیریابی،‌پینگ گرفتن، هوییز و … را انجام داده و به ابزاری همه‌کاره در این راستا دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار X-NetStat را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار X-NetStat :

– امکان نمایش تمامی کانکشن‌های TCP/UDP

– امکان نمایش جزئیات کانکشن‌ها نظیر آدرس، وضعیت، پورت و …

– امکان هوییز گرفتن از آدرس‌ها

– امکان مشاهده آی‌پی و مک آدرس

– قابلیت WHOIS/TraceRoute و …

– امکان فیلتر و جستجوی کانکشن‌ها

– مجهز بودن به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

X NetStat.cover1  300x163 - دانلود X-NetStat Enterprise 6.0.0.34 - نرم افزار نمایش وضعیت شبکه و اینترنت X NetStat.cover2  300x163 - دانلود X-NetStat Enterprise 6.0.0.34 - نرم افزار نمایش وضعیت شبکه و اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR